Gå til innhold

nhd/andre. første time hos psykiater

Anbefalte innlegg

Jeg har endelig fått time til psykiater.

Jeg tenker da på hva han kommer til å spør om, kan du si litt om det?

Hvis du husker noe av det jeg har skrevet her kan du kanskje

komme med råd. Jeg vet jo ingenting om jeg får flere timer,

derfor er det viktig for meg at h*n får rettest mulig inntrykk

med det samme, hvordan jeg har det. Har til tider vanskelig for å

forklare meg. Har lett for å glemme ting. Derfor lurer jeg på hvordan få best mulig frem hvordan jeg har det?

Har du/dere andre råd å komme med er det fint

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/322006-nhdandre-f%C3%B8rste-time-hos-psykiater/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Min første oppgave som spesialist er å finne korrekt diagnose. Til det trenger jeg å intervjue deg vedr symptomer du har/har hatt. Forbered deg derfor spesielt til å fortelle om sykehistorien din.

Deretter vil jeg vite om hva som gjør deg verre og hva som gjør deg bedre. Dette inkl også medisiner du bruker/har brukt.

Min første oppgave som spesialist er å finne korrekt diagnose. Til det trenger jeg å intervjue deg vedr symptomer du har/har hatt. Forbered deg derfor spesielt til å fortelle om sykehistorien din.

Deretter vil jeg vite om hva som gjør deg verre og hva som gjør deg bedre. Dette inkl også medisiner du bruker/har brukt.

Takk for svar. Skal begynne nå å skrive en del stikkord.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...