Gå til innhold

Dødsangst.

Anbefalte innlegg

hei! jeg er ei jente på 19 som for tiden studerer. jeg har tidligere slitt med noe jeg ikke vil kalle depresjon, men noe litt lettere enn det. dagene var mørke og jeg så ingen ende på ting. så gikk det bedre i noen år, jeg levde livet og var med venner. når jeg var ca 15 fikk bestemoren min hjerteinfarkt og det skremte meg veldig. hun var ikke langt fra å dø, mn er frisk og rask i dag! i mange år har jeg hatt angst for å dø, men det har ikke vært så ille i de siste årene. plutselig en kveld for en mnd siden fikk jeg et anfall og fikk ikke puste, bgynte å gråte og klarte ikke tenke på annet. siden det har jeg bare tenkt på å dø hele tiden. hver kveld og innimellom på dagene.. jeg har ikke hatt et slikt stort anfall siden det for en mnd siden, men flere små der jeg kobler helt ut og bare tenker. hva kan dette komme av og er det hjelp å få?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/322031-d%C3%B8dsangst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...