Gjest GA Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hvis det er en aktivitet der man er avhengige av at hver person er tilstede, som korps, fotballag etc får de ikke slutte midt i semesteret. Da har de forpliktet seg for hele perioden, og det må de lære seg synes jeg. -men jeg ser det er mange som slett ikke praktiserer dette, og hvis ungen ligger på gulvet og hylgriner ved hver avreise kan jeg jo skjønne at de gir opp... Nå er det vel imellom to sesonger mht fotballen, så jeg hadde latt ham slutte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Snuppa på 9 må velge en aktivitet og får ikke lov til å slutte i løpet av semesteret. Men om ho ikke vil videre etter sommeren så velger ho det. Ho var litt lei rett før jul og prøvde å lure seg unna treninger, men da var jeg ganske hard. Etterpå var ho veldig fornøyd med det ettersom de trente til juleshow. Og det var heller ingen tvil etter jul om at ho ville fortsette nå. Ho holder på med turn, og det er ganske mye trening. Så jeg forstår jo at det kan bli litt mye noen ganger. (Trening 3 ggr. i uka ca. 6 timer + evt. helgetrening/ferietrening) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.