Gå til innhold

Om å slutte på fritidsaktiviteter

pusi

Anbefalte innlegg

Hvis det er en aktivitet der man er avhengige av at hver person er tilstede, som korps, fotballag etc får de ikke slutte midt i semesteret. Da har de forpliktet seg for hele perioden, og det må de lære seg synes jeg.

-men jeg ser det er mange som slett ikke praktiserer dette, og hvis ungen ligger på gulvet og hylgriner ved hver avreise kan jeg jo skjønne at de gir opp...

Nå er det vel imellom to sesonger mht fotballen, så jeg hadde latt ham slutte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snuppa på 9 må velge en aktivitet og får ikke lov til å slutte i løpet av semesteret. Men om ho ikke vil videre etter sommeren så velger ho det.

Ho var litt lei rett før jul og prøvde å lure seg unna treninger, men da var jeg ganske hard. Etterpå var ho veldig fornøyd med det ettersom de trente til juleshow.

Og det var heller ingen tvil etter jul om at ho ville fortsette nå.

Ho holder på med turn, og det er ganske mye trening. Så jeg forstår jo at det kan bli litt mye noen ganger. (Trening 3 ggr. i uka ca. 6 timer + evt. helgetrening/ferietrening)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...