Gjest klø-plage Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 10-åringen klør, og har forsåvidt hatt kløete rygg siden han var liten. Har prøvd kvitvask, locobase, sinksalve, vanlig fuktighetskrem - hjelper ikke. HVA slags kløstillende salve er det jeg ikke vet om?? Reseptfritt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hydrokortison. Hudlege? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @krøll Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Har du prøvd å bytte vaskemiddel? Frøkna her har svært sensitiv hud, og vi kjøper vaskemiddel/skylle middel helt uten parfyme. Før det var hun mye plaget av tørr og nuppete hud. Passer også på å kjøpe plagg i 100% bomull. Alt annet fremkaller kløe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Forsøk som @krøll sier, å bytte vaskemiddel til ett uten parfyme. Og kutt gjerne ut skyllemiddel, eller bruk et uten parfyme der også. Er det eksem, eller bare kløe på ryggen? Prøv med A-creme. Det lindrer mye. Aloe Vera gele kan også lindre kløe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Har han utslett da? Jeg klør selv på ryggen, men av vane.. jeg synes det er så godt å bli klødd. Noe min lillegutt har lagt merke til, så nå må vi klø han og. er bare fordi det er godt. Ikke noe rødt eller tørr hud. Jeg klør som besatt hvis jeg ikke får smurt meg, særliog om vinteren for blir fort tørr da. Når jeg blir klødd hver kveld er det fordi jeg synes det er godt, ikke fordi jeg MÅ klø 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.