Gjest vil bestemme sjølv Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Ja jeg ville gjort det. Det høres ut som om denne behandleren ikke synes du er helt oppegående rundt din egen sak, slik hun/han styrer på. Og da kan det gi et ryddig inntrykk at du har tatt opp med legen din hva du gjør rundt dette. Redegjørelse og begrunnelse i forkant er alltid bra.Kanskje er du også inne i et slags system. Muligens er du på tiltak som gjør at du må gå i en eller annen form for oppfølging eller behandling. Men man skal ikke tvinges til hva som helst. Jeg har god erfaring i å være føre var selv på slike ting. Hold uansett på saklighet og prøv å holde en voksen men bestemt tone. Jeg skrev en redegjørelse så saklig som mulig så nå er det gjort. Jeg er ganske skjelven ennå etter det i sted. Fikk en del angst av det..trist at det måtte bli sånn. Jeg holdt en saklig, men bestemt tone hele veien. Siste meldinga jeg fikk sto det at "synd du skal være så uvennlig..." osv.. egnet til å gi dårlig samvittighet, ikke sant? Er selvsagt veldig redd for at legen ikke skal tro meg og ta fysioterpeutens synspunkt om at jeg evt ikke vet hva som er best for meg. Jeg har alltid fått høre at jeg er ganske så oppegående, så det er sårt å oppleve dette. Prøver å hente meg inn igjen, men kjenner jeg er lei meg, sint og har angst. Håper det går seg til utover kvelden..Det som har skjedd nå føles som en slags retraumatisering av det jeg har vært gjennom tidligere.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/322048-n%C3%A5-er-det-gjort-men/page/2/#findComment-2665841 Del på andre sider Flere delingsvalg…
FGT Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hvem har ført deg til henne ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/322048-n%C3%A5-er-det-gjort-men/page/2/#findComment-2666002 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.