Gjest masam Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg har ei lita jenta på 5 år som er blitt helt dilla på bratz klær. Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt dette? Nett eller vanlig butikk.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Alle lekebutikker 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest masam Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Alle lekebutikker Får man kjøpt klær til barn i lekebutikk?.. Det har jeg aldri gjort før.. Jeg mener vanlig barneklær med bratz på.. Sånn som hello kitty klær.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faure Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Får man kjøpt klær til barn i lekebutikk?.. Det har jeg aldri gjort før.. Jeg mener vanlig barneklær med bratz på.. Sånn som hello kitty klær.. Disse nymotens greiene. Kle de heller opp sånn som dette: http://www.skolenettet.no/moduler/templates/Module_Article.aspx?id=31037&epslanguage=NO 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Får man kjøpt klær til barn i lekebutikk?.. Det har jeg aldri gjort før.. Jeg mener vanlig barneklær med bratz på.. Sånn som hello kitty klær.. Å nei sorry.. Ikke våken ennå. Trode hun mente klær til dokkene jeg. *gjesp* skal ta meg en kaffe jeg nå... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusi Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Jysk har faktisk litt bratz-klær. Jeg tror ihvertfall de har natt-tøy, truser, gensere og selvfølgelig håndklær, gardiner og sengetøy. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Disse nymotens greiene. Kle de heller opp sånn som dette: http://www.skolenettet.no/moduler/templates/Module_Article.aspx?id=31037&epslanguage=NO Kuuuult! *S* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.