Lotte :o) Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Er nesten samme mål som sønnen min det jo.. men han er slank? Ikke antydning til å være kraftig eller plugg i det hele tatt... ikke bollekinn heller. Må ha annen kroppsfasong da? Alle sier sønnen min blir en lang slamp som faren sin.. siden han ser så lang ut allerede. Min er bred over ryggen, har mage og ikke minst: hun er født med sprettrumpe og kraftige lår. De to siste punktene har hun ikke fra sin mor! Hun ligner i grunnen mest på nabofruen ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
to-barns-mamman Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Det er riktignok en jente, men hun er 100 cm og veier ca. 15 kg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1231848407' post='4063777] Min er bred over ryggen, har mage og ikke minst: hun er født med sprettrumpe og kraftige lår. De to siste punktene har hun ikke fra sin mor! Hun ligner i grunnen mest på nabofruen ;-) Du er sikker på at mannen din ikke har sine svin på skogen? ;-P 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Du er sikker på at mannen din ikke har sine svin på skogen? ;-P Hehe - ja kanskje ungen bare ble overført til meg på en merkelig måte...?! *tenke etter* ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1231925469' post='4064954] Hehe - ja kanskje ungen bare ble overført til meg på en merkelig måte...?! *tenke etter* ;-) Sikkert lurt å gå i tenkeboksen, ja ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.