Gå til innhold

For en start på 2009..

Anbefalte innlegg

Jeg sliter nå.. For en start på dette nye året. Jeg hadde håpet at dette nye året skulle bli mye bedre enn det forrige. Jeg skulle jobbe hardt selv for at det skulle bli bedre. Jeg var så innstilt..

Men nå har alt raknet.. Jeg føler meg som en opptygt potetsekk..

Min samboer som jeg har vært sammen med i over 6 år har gjort det slutt. Vi har et felles barn på 5 år.

Jeg har jobbet veldig med panikkangsten min, og bedring var det veldig. Jeg har beg å trene litt, for å kjenne at pulsen ikke var farlig. Og dette har hjulpet meg.

Men nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Angsten er tilbake for fult, jeg har blitt "hivd" ut av det som var mitt hjem. Jeg må ut og finne meg bolig til meg og barnet mitt.

Dette er ikke bare kjærlighetssorg. Det er det og, men fylt av angst og masse tanker.. Jeg har nå blitt trakasert på hvor forferdelig jeg er og at drømmen hans er å finne en asiater.

Hvordan skal jeg få roa angsten litt, og prøvd å komme meg ut? Tårene bare renner og renner hver dag.. Jeg er helt utslitt..

Da han gjorde det slutt, kom det helt brått. Akkurat som et panikkanfall. Ingen forvarsel, bare detter ned fra åpen himmel.

Jeg skjønner ikke hvorfor, jeg har ikke gjort han noe vondt. Han sier at det ikke er noen andre. Men han drømmer om å finne ei jente fra Asia..

Hvordan skal jeg klare å svelge dette litt og klare å få angsten litt bort, så jeg kommer meg ut? Jeg kommer meg ingen steder om dagen.. Spiser lite og.. Bruker ingen med.

Unnskyld hvis du/dere syns jeg er sytete.. Men jeg sliter nå..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/322069-for-en-start-p%C3%A5-2009/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Vil bare si deg at du på ingen måte er sytete. Forstår godt din angst nå. Det må jo være tøft å plutselig få en slik beskjed og bli kastet ut av hjemmet med ansvaret for et barn.

Han høres jo ikke helt god ut, med en instilling til kvinner om at en asiater vil være bra. Hva slags innstilling er det? Han bør jo også dele ansvaret med deg om barnet, og det høres heller ikke rett ut at du bare må flytte.

Det er bare å håpe at du klarer å mobilisere styrke, få hjelp av mennesker som bryr seg om deg, og klare å gå videre i livet uten en slik mann.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...