Gjest virus med kløe og feber Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 5 åringen min kom hjem med feber fra barnehagen i dag og hadde masse utslett som ble verre utover dagen. Små prikker som klør. Det er noen andre barn i barnehagen som har hatt lignende symtomer og der hadde legen sagt at det var ett virus! Jeg tenkte først på 5 barnesykdom, men det var det ikke hadde legen sagt. Litt urolig siden jeg er gravid. Hva kan det være slags virus? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smekka Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Vannkopper? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zelda77 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Det er ikke utenkelig at det er vannkopper. Begge mine gutter hadde det sånn første dagen. Dagen etter var feberen borte og prikkene var blitt til vannkopper. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.