Gjest moontroo Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hei! Har ei stedatter som fyller 10 år om noen uker. Pappa'n hennes snakker om at det muligens er slik at man gjør noe ekstra når man fyller 10 år? Hva er det i så fall man gjør ekstra? Ekstra stor kake? Fancy opplegg? Har aldri tenkt over at det er noe spesielt før, men mitt eget barn er bare 4 så jeg har ikke vært gjennom det runde tallet 10 før:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Det gjorde ikkje eg ihvertfall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
henrikke71 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg glemmer hvertfall aldri min egen tiårsdag, da jeg fikk en dagstur på hest av foreldrene mine. Det var veldig spesielt, da jeg var skikkelig hestejente. Og jeg kommer derfor til å finne på noe helt spesielt den dagen mine fremtidige unger blir 10. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Vi feiret ikke noe ekstra da, men den eldste fikk litt dyrere gave da hun ble tenåring. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffepiken Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Vi har ikke gjort noe mer ut av 10-års dagen enn andre bursdager. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hos oss er det vanlig at 10-årsdagen er den siste bursdagen hvor man ber hele klassen / alle guttene/jentene, etter det blir det å ta med 2-3 kompiser/venninner og gå på kino og spise pizza før eller etterpå. ) Husets 10-åring fikk en ganske dyr gave, men det fikk søstra på 8 også så det ble egentlig ikke spesielt på 10-årsdagen det da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Da mine søstre og jeg var små, fikk vi litt ekstra fin gave på 10-årsdagene våre. Min sønn fikk kanskje litt ekstra den dagen han også, emn han får jo uansett mye flottere gaver enn det vi gjorde for 30 år siden...;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg har alltid feiret ekstra når barna mine ble 5, 10, 16, 18, 20, 25 etc med fem års mellomrom etter fylte fra fylte 20;) Gjerne vært ute og spist sammen, tilbragt kvelden på bursdagsbarnets ønske + bursdag enten litt før eller etter! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 JEg har aldri hørt noe om noe ekstra feiring når man blir 10. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Hos oss er det vanlig at 10-årsdagen er den siste bursdagen hvor man ber hele klassen / alle guttene/jentene, etter det blir det å ta med 2-3 kompiser/venninner og gå på kino og spise pizza før eller etterpå. ) Husets 10-åring fikk en ganske dyr gave, men det fikk søstra på 8 også så det ble egentlig ikke spesielt på 10-årsdagen det da. Samme her. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.