Gjest bursdagsmamma Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Snart bursdag hos oss. Problemet er alltif hvem inviterer man. Det er 4 jenter som er en skikkelig gjeng og bestevenninner. I tillegg er det 12 jenter i barnehagen som de er noe med av og til. Jeg har ikke lyst til å ha 16 jenter i bursdag hos oss og lurer derfor på å bare invitere de 4 og gjøre noe mer ut av det inkl overnatting. Men så lurer jeg på om folk flest synes det er greit å sende 5-6-åringer på overnatting? Jentene kjenner hverandre veldig godt, jeg og samboer kjenner jentene veldig godt, de har vært mye hos oss. Foreldrene er vi mye sammen med gjennom barna, men de er ikke i utgangspunktet venner av oss voksne fra før. Utem å vite hvem vi er, men anse oss som realtivt normale, ville du sendt dit barn på overnattingsbursdag eller er de for små? Jeg hadde gjort det... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Dette varierer fra barn til barn. Mitt eldste barn hadde glatt gått på overnattingsbursdag som 6-åring. De andre to hadde garantert _ikke_ gjort det. Kan du ikke heller finne på noe annet spesielt med de fire da? Lekeland, bowling, skogtur med grilling, akebursdag? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grot Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Begge mine ville nok gjerne overnattet men dette er slett ikke noen selvfølge i denne alderen selv om de er gode venner.. ville arrangert en vanlig bursdag for disse fire jeg, om dere ikke ønsker flere gjester. Så kan de ha et prinsesseselskap eller hva de nå måtte øsnke seg:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg syns de er for små til det. Eldstejenta vår hadde aaaaaaaaaldri sagt ja til å være med. Hun yngste derimot hadde nok jublet, men om hun hadde holdt hele natta er jeg usikker på. ;-) Jeg kan fortelle at en førsteklassing her i nærheten nylig hadde overnattingsbursdag med 9 jenter. Det var ingen suksess, mange av jentene ble hentet utover kvelden. De ville hjem når det ble alvor og de skulle legge seg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Mine unger har aldri takket nei til en overnatting. Det er jo så utrolig stas 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Vi har hatt overnattingsgjester her som har vært ned i 2 år - og det har fungert utmerket. Jentene her er også en liten gjeng som går ut og inn hos hverandre. Jeg synes ideen om en overnattingsbursdag er helt super, og hadde absolutt latt min 6-åring fått overnattet. Er du i tvil, kan du jo snakke med foreldrene før du bestemmer deg. Kanskje er det noen som er redde for å sove borte el. noe i den duren. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bursdagsmamma Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Vi har hatt overnattingsgjester her som har vært ned i 2 år - og det har fungert utmerket. Jentene her er også en liten gjeng som går ut og inn hos hverandre. Jeg synes ideen om en overnattingsbursdag er helt super, og hadde absolutt latt min 6-åring fått overnattet. Er du i tvil, kan du jo snakke med foreldrene før du bestemmer deg. Kanskje er det noen som er redde for å sove borte el. noe i den duren. Ja, akkurat det tenkte jeg i går. Jeg sender først en melding til mødrene (som jeg kjenner godt), spør om de vil/ikke vil og om de tror jentene vil. Skriver samtidig at de ikke trenger informere jentene ennå, for dersom en eller flere ikke har lyst, så finner vi heller på noe annet gøy som ikke er overnatting. Mine har elsket overnatting siden de var 1,5 år. Det skjer ikke så ofte og er veldig spennende og stas. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Ja, akkurat det tenkte jeg i går. Jeg sender først en melding til mødrene (som jeg kjenner godt), spør om de vil/ikke vil og om de tror jentene vil. Skriver samtidig at de ikke trenger informere jentene ennå, for dersom en eller flere ikke har lyst, så finner vi heller på noe annet gøy som ikke er overnatting. Mine har elsket overnatting siden de var 1,5 år. Det skjer ikke så ofte og er veldig spennende og stas. Fortell hvordan det går da 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.