Gå til innhold

Madagaskar 2 for gutt 4,5 år?

Gjest minnah

Anbefalte innlegg

Jeg og lillegutt skal på kino. Sensuren sier 7 år, men er det likevel tillatt for ham å være med meg? Vil den kunne passe for en tass på 4,5 år?

Tenkte først på Mamma Mø og Kråka, men mistenker han vil synes den er litt kjedelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det vil jeg absolutt si.

Var forresten på den på søndag med mine barn, og ved siden av oss var det ei lita ei på ca. 1,5. HUN var for liten. Stakkars hun ble kjemperedd mange ganger, og satt og klamret seg til mamman. Men, for en 4,5 åring tror jeg ikke det er skummelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på den i juleferien med alle tre barna de er 4,5 år, 7,5 år og snart 10 år.

Det gikk helt greit å ha med hun minste, men vi var alle enige om at den første filmen var så utrolig mye bedre enn 2'eren - han eldste (og muligens begge vi voksne) syntes den var litt tam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på den i juleferien med alle tre barna de er 4,5 år, 7,5 år og snart 10 år.

Det gikk helt greit å ha med hun minste, men vi var alle enige om at den første filmen var så utrolig mye bedre enn 2'eren - han eldste (og muligens begge vi voksne) syntes den var litt tam.

Her likte vi bedre Madagaskar 2 enn 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...