Gjest minnah Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg og lillegutt skal på kino. Sensuren sier 7 år, men er det likevel tillatt for ham å være med meg? Vil den kunne passe for en tass på 4,5 år? Tenkte først på Mamma Mø og Kråka, men mistenker han vil synes den er litt kjedelig... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karisma Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Ja, det vil jeg absolutt si. Var forresten på den på søndag med mine barn, og ved siden av oss var det ei lita ei på ca. 1,5. HUN var for liten. Stakkars hun ble kjemperedd mange ganger, og satt og klamret seg til mamman. Men, for en 4,5 åring tror jeg ikke det er skummelt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jepp, perfekt film for 4,5 åringer. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMS! Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg så Madagaskar 1 med Poden på 2 års dagen hans. Nå er han 5 år, og likte filmen kjempegodt. Kos dere 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Vi var på den i juleferien med alle tre barna de er 4,5 år, 7,5 år og snart 10 år. Det gikk helt greit å ha med hun minste, men vi var alle enige om at den første filmen var så utrolig mye bedre enn 2'eren - han eldste (og muligens begge vi voksne) syntes den var litt tam. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisabeth Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Vi var på den i juleferien med alle tre barna de er 4,5 år, 7,5 år og snart 10 år. Det gikk helt greit å ha med hun minste, men vi var alle enige om at den første filmen var så utrolig mye bedre enn 2'eren - han eldste (og muligens begge vi voksne) syntes den var litt tam. Her likte vi bedre Madagaskar 2 enn 1 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Her likte vi bedre Madagaskar 2 enn 1 Fint vi er forskjellige :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Her likte vi bedre Madagaskar 2 enn 1 Vi også. Det var så fantastisk mange morsomme referanser i nr 2. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.