Gå til innhold

kan man få et bedre liv selv om man sliter mye?

Anbefalte innlegg

Gjest Bedre liv med riktig hjelp?

Jeg går i terapi. Hvorfor er koplekst. Jeg har ikke blitt utredet for noe, men har en tvangslidelse, det er jeg overbevist om. Det mener også min psykolog, men hun har etter mange år i terapi endelig ymtet fram på at det må kartlegges mer om hva som problemet mitt siden jeg aldri får det bedre..

Jeg har hatt spiseforstyrrerlser, sliter nå med å kontrollere, spise riktig mengde, har overspist mye før. I tillegg har hun snakket om dissosiering. Jeg har på en måte flere deler i meg som regjerer, spesielt i pressede situasjoner. I tillegg er det ++++++ av psykiske problemer.. Livet føles som et hekkeløp der jeg bare løper og løper og støter på nye hindringer hvis jeg klarer å lande en kort stund..

Dersom jeg får riktig hjelp og eventuelt riktig diagnose, kan man leve et liv som føles trygt og godt til tross for endel problematikk i forhold til det psykiske?

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...