Gå til innhold

Må jeg seriøst ta EKG?

Anbefalte innlegg

Gjest sjokkkkaera

Jeg har skiftet fastlege og var der for et lite hudproblem, så sa han at han hadde fått brev fra en psykiater om at jeg brukte litium, og at han vil fastlegen skal følge opp medisinen, så nå sier fastlegen at jeg skal ta EKG? Er det virkelig nødvendig? Har brukt litiu i 5 år, og bare tatt EKG en gang for 5-6 år siden før jeg begynte på Zeldox som jeg ikke bruker lenger.

Er det virkelig nødvendig å ta EKG? Er det ikke nok å ta blodprøve??? Må man ta av seg BH'n når man tar EKG? Jeg har ikke noe lyst til å bruke litium lenger jeg om jeg å ta EKG og ta av bh'n, ja det er sikkert umodent men.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/322176-m%C3%A5-jeg-seri%C3%B8st-ta-ekg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sjokkkkaera

Å ta ekg er da gjort på et lite øyeblikk og er ikke noe å grue seg for. Hvis du har sånne metallspiler i bh-en må den taes av.

Har tatt det før og synes å huske det tok lengre tid enn et øyeblikk. Gidder ikke bruke en medisin som tydeligvis kan ødelegge hjertet! Har ikke tenkt å flashe puppene mine til noen på legekontoret heller.

Annonse

Onsdag1365380628

Har tatt det før og synes å huske det tok lengre tid enn et øyeblikk. Gidder ikke bruke en medisin som tydeligvis kan ødelegge hjertet! Har ikke tenkt å flashe puppene mine til noen på legekontoret heller.

Nå synes jeg du virker useriøs..

Gjest Mirakelet

Det er ikke farlig å ta EKG og betryggende for deg å vite at du har tatt det da, finner de ingenting feil så er du glad du har tatt undersøkelsen da og.

Ja, hvis du har spilebh må du ta av bhn, men du må kanskje ta den av uansett? Husker ikke helt. Som oftest er det legesekretæren som tar, de er som oftest kvinnelige... så om du syns det er ekkelt at en mann skal ta EKG så kan jeg berolige deg med at det som oftest er en dame :)

Og de er har sett så mange overkropper at de ikke bryr seg, de er mer opptatt av å feste elektrodene riktig enn å studere brystene dine :)

De er også opptatt av å skjerme deg, så du får gjerne ha genser over elektrodene igjen. Testen er gjort på null komma niks og du kjenner ingenting.

Gjest Mirakelet

Du skal ikke ha noe av metall på deg under EKG, derfor skal du ta av deg klokke, ringer og evnt. spilebh da spilene ofte er av metall. Bruker du en bh uten spiler slipper du som regel å ta den av, så langt de klarer å feste elektrodene, uansett får du ha en genser over og det går fort å ta EKG så lenge de gjør det riktig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...