Gå til innhold

sykt???

Gjest åndenes makt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lever flere ganger

Slik har jeg vert siden jeg var ten-aring. Er jo ikke rart at vi er redde for det ukjente?

Jeg er bedre na, jeg tror ikke disse andene vil gjore meg noe vondt. Har heller aldri hort om noen som er blitt angrepet av ander?

Derimot tror jeg de vil oss godt, det har jeg òppdaget endel ganger, spesielt i truenede situasjoner. Derfor skal du slutte òg vare redd, se dem som en del av deg selv.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/322179-sykt/#findComment-2667813
Del på andre sider

Annonse

Gjest Moffedille

Slik har jeg vert siden jeg var ten-aring. Er jo ikke rart at vi er redde for det ukjente?

Jeg er bedre na, jeg tror ikke disse andene vil gjore meg noe vondt. Har heller aldri hort om noen som er blitt angrepet av ander?

Derimot tror jeg de vil oss godt, det har jeg òppdaget endel ganger, spesielt i truenede situasjoner. Derfor skal du slutte òg vare redd, se dem som en del av deg selv.

Ånder er som mennesker (bare uten kropp),noen er snille og andre er ikke snille. Ånder har vært mennesker før,man mister ikke seg selv bare fordi man dør.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/322179-sykt/#findComment-2667877
Del på andre sider

Gjest tutlitu

Samme hvilket hus det er?

Da jeg studerte og bodde i et eldre hus i Trondheim var vegger og tak fylt med rare lyder. De kan nok forklares med urolig treverk, men det året ble jeg livredd for å være der alene og slet med å sove og ble veldig skvetten. Jeg trodde jeg selv hadde begynt å bli paranoid, men da jeg flyttet derifra og faktisk inn i et enda eldre hus forsvann alt redsel for spøkelser... Den dag i dag tror jeg at det var uforklarlige energier i det huset. Jeg var så redd, men det forsvant med et blunk da jeg flyttet...

Vet ikke om du hører noe, men da jeg boddee i Trondheim var det noen netter det var så mye banking og knaking i veggene at det var ulig å sove. Husverten min hadde ingen forklaring på de plagsomme lydene.

Ikke meningen å gjøree deg mer paranoid... men har du hørt noe som gjør deg redd? Har det alltid vært slik

Til tross for det jeg har opplevd tror jeg likeveel ikke på spøkelser. Har oppsøkt mange hoteller og hus, og overnattet på steder som skal være beryktet for spøkerier. Men verken sett, hørt eller merket noe som helst.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/322179-sykt/#findComment-2668303
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...