Gå til innhold

Nhd/samme behandler som samboer.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan kan jeg føle meg trygg i denne settingen?

Overreagerer jeg?

Er det slik at psykologen min vil vurdere å henvise henne til noen andre,fordi vi er samboere?

Jeg føler jeg mister min behandler med dette

Jeg mener at en samboerpar ikke kan ha samme terapeut.

Hva slags type behandling er det du får?

Gjest flyvende elefant

Samme behandler skal ikke ha samboere i terapi. Den som først kom inn skal fortsette. Den siste må finne en annen.

Skal vi greie å unngå slike ting, må vi selvsagt få vite om samboerskapet.

Det virker bare så egoistisk å føle sånn rundt dette.

Samboeren min forstår ikke at dette er noe å bry seg med.

Er det slik at psykologen vil sende henne et skriftlig avslag?

Annonse

Gjest Moffedille

Hvordan kan jeg føle meg trygg i denne settingen?

Overreagerer jeg?

Er det slik at psykologen min vil vurdere å henvise henne til noen andre,fordi vi er samboere?

Jeg føler jeg mister min behandler med dette

Det der må du bare si at dere ikke aksepterer,ellers kan det hende dere ender opp med å gå til samme psykolog.

Det gjorde jeg og min samboer en stund og jeg likte det ikke,trodde det var regler for sånt men det er det visst ikke.

Det virker bare så egoistisk å føle sånn rundt dette.

Samboeren min forstår ikke at dette er noe å bry seg med.

Er det slik at psykologen vil sende henne et skriftlig avslag?

For at dere, eller samboeren din, ikke skal miste tid, er det like greit at samboeren din tar kontakt med legen sin og forklarer saken. Så kan legen søke han inn til en annen terapeut med en gang.

Dette her er ikke et samvittighetsspørsmål, og jeg ville prøvd å ikke gjøre det til det. Dette er regler fordi det ikke fungerer å ha terapi med for eksempel egen far, eller samme terapeut som samboeren har.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...