Gå til innhold

NHD har du rå???

Anbefalte innlegg

Jeg tror det var bra at MP nå fikk se hvor mye støtte hun har, så slipper hun ihvertfall å gruble over på om vi andre tror på det Jølsen lirer ut av seg.

Men heretter er det nok best at vi tier han ihjel

Ja det hjalp enormt mye å se at ingen her inne tror på han.. heldigvis :) :)

Jeg tror også det er best å tie han ihjel fra nå av.. tror det er den eneste måten å gjøre det på.

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Bookworm

11

• Nils Håvard Dahl, psykiater

4

• Mary Poppins

3

• Atene

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Enig. Dessuten tror jeg det på en måte var bra at dette ble så stygt som det ble selv om det må har vært jævlig for MP. Jeg tror det kan bidra til at folk ikke så lett lar seg friste til å svare når dusten skriver "morsomme" innlegg heller. De som likevel henger seg på etter dette sirkuset her får stempel i panna. Jeg tror faktisk vi endelig kan bli kvitt ham nå hvis ikke noen bevisst går inn for å ødelegge.

Selv om dette har blitt en enorm stor sak så tror jeg faktisk at det for det beste jeg også.

1. Fordi for min del så VET jeg nå at ingen andre tror han eller synes han er morsomme når han skrive sånt som han gjør

2. Det kastes lys over mobbing som et generelt problem, og også hvor ille det er med stilletiende mobbing

3. Hadde ikke dette blitt en så stor sak ville ikke like mange engasjert seg og budskapet om å tie han ihjel ville ikke nådd ut til like mange.

Selv om dette har blitt en enorm stor sak så tror jeg faktisk at det for det beste jeg også.

1. Fordi for min del så VET jeg nå at ingen andre tror han eller synes han er morsomme når han skrive sånt som han gjør

2. Det kastes lys over mobbing som et generelt problem, og også hvor ille det er med stilletiende mobbing

3. Hadde ikke dette blitt en så stor sak ville ikke like mange engasjert seg og budskapet om å tie han ihjel ville ikke nådd ut til like mange.

Enig

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...