Gå til innhold

NHD-Deprimert person, kan du se det?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ikke NHD, men...

Interessant. Hva er det du ser det på da?

Kroppsholdning, øynene/blikket og blant noen andre kommer også dårlig stell av seg selv.

Tenk motsatt på en person som "strutter". Øynene lyser, smilet er på, ryggen er rak og en er i siget. Ingen sammensunkne skuldre og kropp, ringer under øynene som kommer av slitenhet og blikket er ikke tomt, trist, unnvikende, lidende.

Ja, vanligvis kan jeg det.

Jeg tror jeg kan diagnostisere 70% av de på venterommet kun ved å gå gjennom rommet :-)

Noen har tydeligvis flere følsomme antenner en andre har. Hvor mye av dette som er trent opp, og hvor mye det er medfødt, vel sikkert en kombinasjon kanskje ? En gang min kone kom inn i en butikk, var en trykkende merkelig der sa hun, og følte at den butikken ikke ville gå så lenge. Hun hadde helt rett, ikke så lang tid senere var det slutt der. Vel dette var mye ubeviste signaler som hun fanget inn der, men hvis en i tillegg er bevisst på dette, så kan en sikkert si mye om folk. Dette var en stemning hun følte, en det å lese på folk hva som plager dem

Annonse

Gjest rema1000

Kroppsholdning, øynene/blikket og blant noen andre kommer også dårlig stell av seg selv.

Tenk motsatt på en person som "strutter". Øynene lyser, smilet er på, ryggen er rak og en er i siget. Ingen sammensunkne skuldre og kropp, ringer under øynene som kommer av slitenhet og blikket er ikke tomt, trist, unnvikende, lidende.

Takk. Men noen har jo lut kroppsholdning uansett om de er deprimert eller ei(Mette Marit for eksempel..).Visse har et mer livfullt uttrykk i øynene enn andre osv. For å bedømme om de er deprimert, må du vel nesten ha sett de også som frisk?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...