Gjest harrt Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 til en 16 åring ? i dette tilfellet har ungdommen jobb og mottar stipend da den går på vg skole. Ungdommen skulker skole, fester og bruker alkohol.Bruker pengene opp på to dager. Går ikke til skolemateriell. Har foreldrene lov å ta penger ut av kontoen da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helmi Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Jeg vet i allefall at jeg har rett til å ta ut penger fra mine barns bankkonti. Hvis jeg husker riktig, så blir dette gjort automatisk når umyndige åpner en konto, navnet til også en foresatt skal stå på papirene. Så antageligvis har du rett og lov til å ta ut penger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juju1365380634 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Ja, hvis det viser seg at tenåringen bruker penger på noe som kan skade ham/henne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.