Gjest McA-38 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Hei! Jeg har en gutt på 1-1/2 år som normalt står opp om morgenen altfor (!) tidlig - 05.30 - 06.00. Men en dag i desember stod han ikke opp som normalt. Han lå og sov når dagmammaen kom og jeg og min kone dro på jobb - vi ringte hjem med jevne mellomrom, og når klokken "bikket" 11.oo på formiddagen, ante vi ugler i mosen. Min kone dro hjem og vekket gutten, han var veldig kald og min kone målte temperaturen med febermåler. Kroppstemperaturen var da 35,2 grader. Min kone valgte da å ringe 113 - og ambulanse med lege kom umiddelbart hjem til oss. Det endte med ytterligere temperaturfall, og sirener og blålys til sykehuset i Ålesund. Gutten var virkelig slapp og lå på båren uten å ta særlig notis av at det var andre en mor eller far som "styrte" med han. På sykehuset ble han undersøkt og en del prøver ble tatt, blant annet urin- og blodprøver. Gutten ble varmet opp med tepper og fikk mye å drikke, noe han ville ha også . og etterhvert kom han til "hektene" og kroppstemperaturen steg sakte til det normale igjen. Forut for denne hendelsen, hadde gutten hatt høy feber i 2-3 døgn og sovet veldig dårlig om nettene. Men, denne aktuelle natten, sov han altså godt - "altfor godt". Vi fikk ikke noe godt svar på sykehuset til tross for at flere leger og turnuskandidater uttalte seg. Mitt spørsmål er enkelt, men kanskje vanskelig å svare på: Hva skjedde med gutten vår, og hva kan det komme av? Venter i spenning på ditt svar 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.