Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Prøver å få klarhet i dette, hvis det er mulig. Har lest (dette var nytt for meg ) fra et innlegg om depresjon, at hvis du mangler folinsyre i kroppen, så vil AD ikke virke. Da kan altså dette være en av årsaken til at noen ikke får den ønskede effekt med AD ? Men kan allikevel noe seretonin produseres, hvis vi får nok Tryptophan i kostholdet, selv om jeg skulle mangle Folinsyre ? Med andre ord, hvis ikke AD har effekt nok på meg, så er det viktig å spise mye mat som innholder mye Tryptophan ? Men hvis Tryptophan fra maten ikke klarer å nyttegjøre seg Seretoninet, så skulle da AD klare det, hvis da ikke Folinsyre mangler ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/322351-ad-og-virkninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...