Gå til innhold

Lightening process

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at det er flere som mener dette er kynisk utnyttelse av syke. Jeg har selv ikke prøvd dette, men jeg har en venninde som hadde sterke kroniske smerter og et abnormt søvnmønster. Hun har gått på dette kurset. Hun har ikke blitt helt frisk, men kan bruke betraktelig mindre medisiner og har fått et bedre liv. Hennes slektning hadde ME og satt i rullestol. Han kom gående ut fra kurset. Man kan si hva man vil, men jeg tror at dette kurset har effekt.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Bookworm

9

• BMS!

5

• ink1365380698

5

• hattifnatt1

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest grønne enger
Skrevet

vet du hvor lenge det tok.

Nei, men skjønte det slik at noe av cluet var f,eks å holde seg unna sykdomspregede internettforum. Ble du tilbudt noen form for oppfølging? Hvis du ble det ville jeg tatt kontakt, når du føler du er i ferd med å miste sporet. Ellers høres det ikke ut som du hadde så mye tro på kurset og teorien det er bygget på. Syns det er rart at de ikke har snappet det opp hos deg, da jeg har skjønt at den kritiske delen av en bør legges bort, og ha klar motivasjon. Det kan hende jeg tar feil her, fordi jeg vet for lite om det, i så fall bør du ikke vektlegge mine tanker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...