Gå til innhold

Overspising/tvangsspising

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Si ifra hvis du finner ut av det,har det på samme måten selv.

Vil bare dele med dere min erfaring med Cipralex ift overspising.

Går på 15 mg mot depresjon og moderat sosial angst.

Har ikke hatt trang til overspising siste 3 uker!!

Har så godt som ingen uro i kroppen, humøret er nesten stabilt og jeg har ingen dårlig samvittighet ift mat :o)

Livet er lysere og jeg har gått ned 3 kg på to uker!!!!

Mvh

Gjest ulike effekter på samme middel

Vil bare dele med dere min erfaring med Cipralex ift overspising.

Går på 15 mg mot depresjon og moderat sosial angst.

Har ikke hatt trang til overspising siste 3 uker!!

Har så godt som ingen uro i kroppen, humøret er nesten stabilt og jeg har ingen dårlig samvittighet ift mat :o)

Livet er lysere og jeg har gått ned 3 kg på to uker!!!!

Mvh

gikk opp på cipralex selv,ikke mye men kanskje 5 kilo,så det vil nok varierer noe...

gikk opp på cipralex selv,ikke mye men kanskje 5 kilo,så det vil nok varierer noe...

Det har du helt rett i, men jeg tror likevel Cipralex er "snill" mht vekt.

Tror mitt overspisingsproblem er mest knytta opp mot uro/angst, kanskje derfor det har god effekt på meg.

Mvh

Gjest ulike effekter på samme middel

Det har du helt rett i, men jeg tror likevel Cipralex er "snill" mht vekt.

Tror mitt overspisingsproblem er mest knytta opp mot uro/angst, kanskje derfor det har god effekt på meg.

Mvh

absolutt.cipralex er ikke det verste...anti-depressive som tolvon og remeron er likevel blant verstingene!!gikk og spiste i søvne på tolvon:( sånn sett er cipralex veldig "snill" i forhold:)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...