Gå til innhold

Reisebeskjed

fillolin

Anbefalte innlegg

Det fikk vi idag! Så gjett om vi er glade nå! Igjen er altså ventingen belønnet med stor, stor glede: I midten av februar setter vi oss på flyet til Thailand for å treffe Go'klumpen vår! Hurraaaaaaa! Jeg er så gla'!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

trk1365380645

Gratulerer her også!

Så kult at du legger det ut her på DOL, det er så sjelden positivt nytt her for tiden!

En stor klem til fra trk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse! Deilig med en gladmelding her på forumet, og først og fremst gledelig at ventetiden snart er over for dere og dere skal få go'klumpen deres hjem. Kos dere med de siste forberedelsene. Ønsker dere en fantastisk tur til Thailand og håper det vil gå over all forventning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette har gått meg hus forbi Fillolin! Men gratulerer så mye - en fantastisk nyhet og lese når jeg var innom :)

Send meg gjerne litt detaljer om du har tid ved siden av alle forberedelsene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilg. Endelig holde gullungen i armene.

En hentereise er alltid like velkommen, men kanskje særlig når den kommer i februar og en kan rømme fra kalde Norge noen uker i februar.

God tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilg. Endelig holde gullungen i armene.

En hentereise er alltid like velkommen, men kanskje særlig når den kommer i februar og en kan rømme fra kalde Norge noen uker i februar.

God tur!

He-he, ja, det er pussig hvordan det alltid passer helt perfekt med en hentereise ;) Gleder oss enormt denne gangen, når vi vet hvor mye det er å glede seg til! Blir sikkert tøffe tak, men denne gangen har vi jo også erfaring med at vi takler det, og at det går over ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har gått meg hus forbi Fillolin! Men gratulerer så mye - en fantastisk nyhet og lese når jeg var innom :)

Vi har jo fått ganske god tid på oss, så vi føler vi har kontroll igrunnen. Men det er nå, det... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sendt deg en mail, så da håper jeg du fremdeles har samme adresse. Hvis du ikke har fått den, send meg en mail på [email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Supert. Endelig en god nyhet på dol. Det er akkurat som om jeg ble litt "oppkvikket" i ventingen selv også.

Thailand passer vel perfekt i faburuar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert. Endelig en god nyhet på dol. Det er akkurat som om jeg ble litt "oppkvikket" i ventingen selv også.

Thailand passer vel perfekt i faburuar?

Thailand passer alltid perfekt ;) så ja, vi ser ikke mørkt på en tur i februar, nei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så fantastisk herlig å lese. Ønsker dere en fabelaktig reise og ønsker dere lykke til som tobarnsfamilie.

Kjempegøy å lese slike nyheter når man en sjelden gang er innom her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så fantastisk herlig å lese. Ønsker dere en fabelaktig reise og ønsker dere lykke til som tobarnsfamilie.

Kjempegøy å lese slike nyheter når man en sjelden gang er innom her :)

Og så gøy å se deg her! Håper alt står bra til! Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å dele gleden med andre og kjekt å se at det faktisk er en hel del som leser her. Dagene siden fredag har vært herlige, og det er vidunderlig å kjenne hvordan energien strømmer og kreftene vokser nå som vi ser slutten på ventetiden. Også jeg som trodde jeg var blitt gammel og slapp - og så var jeg bare gammel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...