fillolin Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Det fikk vi idag! Så gjett om vi er glade nå! Igjen er altså ventingen belønnet med stor, stor glede: I midten av februar setter vi oss på flyet til Thailand for å treffe Go'klumpen vår! Hurraaaaaaa! Jeg er så gla'!!!!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Ååå, gratulerer masse! Og lykke til med alt :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trk1365380645 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Gratulerer her også! Så kult at du legger det ut her på DOL, det er så sjelden positivt nytt her for tiden! En stor klem til fra trk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ventefar Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Gratulerer! Verdt å vente på!!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMS! Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Gratulerer så mye :-D Lykke til og kos dere masse :-D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ahg Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Gratulerer så masse! Deilig med en gladmelding her på forumet, og først og fremst gledelig at ventetiden snart er over for dere og dere skal få go'klumpen deres hjem. Kos dere med de siste forberedelsene. Ønsker dere en fantastisk tur til Thailand og håper det vil gå over all forventning! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Hipp hurra! Lykke til på den store reisen. Og lykke til som tobarnsfamilie. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hugmee Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Dette har gått meg hus forbi Fillolin! Men gratulerer så mye - en fantastisk nyhet og lese når jeg var innom Send meg gjerne litt detaljer om du har tid ved siden av alle forberedelsene 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest alegre Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Så deilg. Endelig holde gullungen i armene. En hentereise er alltid like velkommen, men kanskje særlig når den kommer i februar og en kan rømme fra kalde Norge noen uker i februar. God tur! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fillolin Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 Så deilg. Endelig holde gullungen i armene. En hentereise er alltid like velkommen, men kanskje særlig når den kommer i februar og en kan rømme fra kalde Norge noen uker i februar. God tur! He-he, ja, det er pussig hvordan det alltid passer helt perfekt med en hentereise Gleder oss enormt denne gangen, når vi vet hvor mye det er å glede seg til! Blir sikkert tøffe tak, men denne gangen har vi jo også erfaring med at vi takler det, og at det går over 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fillolin Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 Dette har gått meg hus forbi Fillolin! Men gratulerer så mye - en fantastisk nyhet og lese når jeg var innom Send meg gjerne litt detaljer om du har tid ved siden av alle forberedelsene Vi har jo fått ganske god tid på oss, så vi føler vi har kontroll igrunnen. Men det er nå, det... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Det var en god nyhet - hipp hurra! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fillolin Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 Dette har gått meg hus forbi Fillolin! Men gratulerer så mye - en fantastisk nyhet og lese når jeg var innom Send meg gjerne litt detaljer om du har tid ved siden av alle forberedelsene Har sendt deg en mail, så da håper jeg du fremdeles har samme adresse. Hvis du ikke har fått den, send meg en mail på [email protected] 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosered Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Supert. Endelig en god nyhet på dol. Det er akkurat som om jeg ble litt "oppkvikket" i ventingen selv også. Thailand passer vel perfekt i faburuar? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brilleslangen Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Gratulerer med reisebeskjed og lykke til på den store reisen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fillolin Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 Supert. Endelig en god nyhet på dol. Det er akkurat som om jeg ble litt "oppkvikket" i ventingen selv også. Thailand passer vel perfekt i faburuar? Thailand passer alltid perfekt så ja, vi ser ikke mørkt på en tur i februar, nei 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjendine Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Å så fantastisk herlig å lese. Ønsker dere en fabelaktig reise og ønsker dere lykke til som tobarnsfamilie. Kjempegøy å lese slike nyheter når man en sjelden gang er innom her 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fillolin Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Å så fantastisk herlig å lese. Ønsker dere en fabelaktig reise og ønsker dere lykke til som tobarnsfamilie. Kjempegøy å lese slike nyheter når man en sjelden gang er innom her Og så gøy å se deg her! Håper alt står bra til! Klem 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fillolin Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Kjekt å dele gleden med andre og kjekt å se at det faktisk er en hel del som leser her. Dagene siden fredag har vært herlige, og det er vidunderlig å kjenne hvordan energien strømmer og kreftene vokser nå som vi ser slutten på ventetiden. Også jeg som trodde jeg var blitt gammel og slapp - og så var jeg bare gammel 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strom Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Riktig god tur på nok en fantastisk reise 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.