Gjest minnah Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 For en underlig serie.. men veldig søt, og artig med østfold-dialekt ;-) Det jeg egentlig skulle si er at musikken i serien er veldig flott! *tidlig oppe med småfolket* ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puppola Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Jeg elsker den fordi den henvender seg like mye til voksne som barn synes jeg og tar opp moralske dilemmaer på en ikke-moraliserende måte og det liker jeg. Mye av det som blir sagt synes jeg er til de voksne og også til barn, den kan forståes på flere plan på en måte! Dialekten er bare et pluss også.... ...også tidlig oppe! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Jeg elsker den fordi den henvender seg like mye til voksne som barn synes jeg og tar opp moralske dilemmaer på en ikke-moraliserende måte og det liker jeg. Mye av det som blir sagt synes jeg er til de voksne og også til barn, den kan forståes på flere plan på en måte! Dialekten er bare et pluss også.... ...også tidlig oppe! Er flere "nivåer" der ja. Digger den småabsurde humoren ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fittola Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Jeg elsker den fordi den henvender seg like mye til voksne som barn synes jeg og tar opp moralske dilemmaer på en ikke-moraliserende måte og det liker jeg. Mye av det som blir sagt synes jeg er til de voksne og også til barn, den kan forståes på flere plan på en måte! Dialekten er bare et pluss også.... ...også tidlig oppe! Helt enig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Jeg lo så jeg grein førstre gangen jeg så det, ikke minst av den herlige dialekten! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Det er en helt nydelig serie, jeg koser meg veldig med den. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerbris Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Jeg lo så jeg grein førstre gangen jeg så det, ikke minst av den herlige dialekten! ) du må'nte le a dialekta vår, Lillemus 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 du må'nte le a dialekta vår, Lillemus Jeg synes den er herlig - det er derfor! )))) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cizz Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Den liker vi også! Både voksne og barn:-) Jeg syns de figurene er _fantastisk_ artige, og dialekta er bare prikken over i-en, hehe:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.