Gjest ikke alle forelskelser er bra Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Jeg har over en lengere periode opplevd at jeg er litt for fasinert av behandleren min. H*n er i mine tanker litt for mye av tiden også i mine drømmer. Men jeg skjønner med fornuften hvorfor dette oppstår! Jeg føler også jeg har veldig godt utbytte av behandlingen. Spørsmålet er ... Skal jeg fortelle dette til behandler? Vil jeg sette behandler i en vanskelig situasjon? Er så redd for at h*n skal overdrive det hele,for dette er noe jeg kan klare å jobbe igjennom. Jeg kunne ikke hatt bedre behandler! 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Skal jeg fortelle dette til behandler? S: Det er ikke nødvendig. Du har den nødvendige selvkritikk til dette. Vil jeg sette behandler i en vanskelig situasjon? S: Nei, dette vil behandleren takle. Er så redd for at h*n skal overdrive det hele,for dette er noe jeg kan klare å jobbe igjennom. S: Nettopp. Om et par måneder er det over. 0 Siter
Gjest Vært der lenge Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Skal jeg fortelle dette til behandler? S: Det er ikke nødvendig. Du har den nødvendige selvkritikk til dette. Vil jeg sette behandler i en vanskelig situasjon? S: Nei, dette vil behandleren takle. Er så redd for at h*n skal overdrive det hele,for dette er noe jeg kan klare å jobbe igjennom. S: Nettopp. Om et par måneder er det over. ''Nettopp. Om et par måneder er det over.'' Er nok ikke så enkelt for alle. Jeg var forelsket i min behandler i mange år. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.