Gå til innhold

Kresen katt


Gjest Moffedille

Anbefalte innlegg

min er 12 så langt,men sunn og frisk:)

Eks-pusen min ble 12 år, tror vi, hun kom nemlig tuslende til oss en vår fra "ingensteds". Vi antar at hun da var fjorårsunge. Hun ble avlivet en julaften, da var hun full av kreftsvulster som bl.a. presset mot lungene så hun ikke fikk puste ordenlig.

Savner den katten utrolig mye. Hun var så vakker, hadde verdens mykeste pels, var vanvittig snill mot ungene og selv om hun ikke var noe "fangban" så likte hun godt å bli kost med når hun lå i sofaen ved siden av oss. *Savne*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 222
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Colette

    41

  • hidi, the scorpion

    23

  • morsan

    16

  • Lillemus

    7

Altså, folk får selvsagt bruke penga på hva de vil. =) Men jeg syns det blir tåpelig å reagere såpass sterkt over dette. Det er faktisk mennesker der ute som ikke har annet å spise enn bark.

Jeg er ganske sikker på at det du bruker på sjokolade og cola på en mnd ikke er mindre enn det andre bruker på kvalitetsfor til kattene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...