Gå til innhold

depresjon- angst- fysiske symptomer

Anbefalte innlegg

ink1365380698

Jeg har min tredje år s vinterdepresjon, men denne gangen kan jeg ikke klare å si om det er fysisk eller psykisk. At jeg våkner ved 4-5 tida, at jeg (angst)hoster til jeg kaster opp, og at jeg mister matlysten er veldig likt mine tidligere deprejoner. men denne ganger er har jeg ikke hatt "innvendig prolaps-smerte" men vært så slapp og svimmel at jeg har vært liggende. Er fortsatt i den grøfta, men bedre enn det var rundt juletider. Er så slapp at jeg skulle tro jeg hadde 40 i feber, og svimmelheten kan og ligne på den man føler under en influensa hvor man må f. eks opp i stående posisjon f.eks når man skal på toalettet.

NHD - og andre- kan en deprejon ta slik?? med så mange fysiske symptomer.

Legger til at jeg faktsik ikke orker hente posten femti meter unna, og jet vet ikke om det er angst for å ikke klare det, eller at jeg faktiks ikke orker gga svimmelhet og utmattethet.

I forrige uke mobiliserte jeg alt jeg greide for å klare Lp kurs som jeg hadde meldt meg på og betalt. Men det kostet.

så det jeg egentilig lurer på er om man kan bli så fysisk syk av psyken=???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/322424-depresjon-angst-fysiske-symptomer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Depresjonene mine starter alltid med dette. Føler meg egentlig ikke så veldig trist, kunne tenkt meg å gjøre mye, men har ingen sjanse pga symptomene du beskriver. Hvis dette utarter seg blir alt sort og jeg blir veldig suicidal.

Så ikke innlegget ditt før nå jeg da. :-)

Men, kanskje du også burde kontrolleres hos en lege for å finne ut om det kan være noe fysisk før du slår deg til ro med at dette er psykisk? Lykke til!!!

ink1365380698

Depresjonene mine starter alltid med dette. Føler meg egentlig ikke så veldig trist, kunne tenkt meg å gjøre mye, men har ingen sjanse pga symptomene du beskriver. Hvis dette utarter seg blir alt sort og jeg blir veldig suicidal.

Så ikke innlegget ditt før nå jeg da. :-)

Men, kanskje du også burde kontrolleres hos en lege for å finne ut om det kan være noe fysisk før du slår deg til ro med at dette er psykisk? Lykke til!!!

hei, takk for svar som jeg ikke så før nå. Lurte bare på en ting - har du slik veldig svimmelhet og? Forklar hvordan dine depresjoner starter---- Mye rart en skal oppleve

ink1365380698

hei, takk for svar som jeg ikke så før nå. Lurte bare på en ting - har du slik veldig svimmelhet og? Forklar hvordan dine depresjoner starter---- Mye rart en skal oppleve

jeg er også veldig ekkel i øynenen--- legene tror svimmelheten og øyneproblemene kommer av at jeg er så anstpent--- har du slike problemer?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...