Gå til innhold

Har jeg en spiseforstyrrelse?

Anbefalte innlegg

Har det så vondt inne i meg, at jeg straffer meg selv ved å la være å spise. Føler meg helt tom og død innvendig og føler at jeg kan bruke sult til å få kontroll på følelsene og det vonde. Har det sånn hver gang jeg har det vondt, som nå. Katastrofetankene tar over hele meg. Dette gjør jeg fordi jeg ikke har medisin som demper det vonde. Når jeg har det bedre, så spiser jeg normalt. Men har det såpass ofte vondt at det blir mye sulting. Har jeg en spiseforstyrrelse?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/322428-har-jeg-en-spiseforstyrrelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spiseforstyrrelse vet jeg ikke, men i alle fall er du inni en selvskading som kanskje ikke er heeelt positiv!

Det er ikke godt å ha det så vondt at en ønsker skade seg selv, har vært der selv, både med mat og noe mer..

Du kan ikke prøve å finne andre måter å få ut fortvilelsen på da?? Tegne eller male de negative følelsene(ja det høres ut til å være "helt bak mål", men det kan faktisk fungere) - har malt mange svarte og mørkeblå og "kaos"bilder jeg :-)

Nei, jeg har ikke noen forslag, men synes dette høres ut som en selvskading...

Det som gjør at jeg tviler endel, er det at du sier du bruker sult for å få kontroll på følelser...men som sagt - jeg vet ikke

Uansett, masse lykke til --->det kommer til å bli bedre etterhvert, selv om det føles "uendelig" lenge ut!

*klem*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...