Mamma07 Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Det begynte på tirsdag med spying. Deretter har hun hatt løs mage ca 3-5 ganger for dagen. Det kommer ikke så masse bare væske med litt skit i. Kan virke som om hun fiser så kommer det litt atåt... Nå nettopp hadde hun en skikkelig bleie, den var ekstrem! lys i farge, men ikke særlig fast. Matlysten er litt sånn opp og ned. Får i henne litt av både mat og drikke. Men skulle gjerne sett det var mer. Så hva mener dere jeg skal gjøre? Har prøvd å gi henne farris og juice, men det likte hun ikke. Spiser litt skive med blåbærsyltetøy,men ikke masse. Har ikke prøvd å gi blåbærsaft. Spiser litt kjeks,men ikke masse der heller... Hun er ikke slapp, men roligere enn vanlig. Sover om natten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest godbedring Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Kan være at magen ikke har greid å stabilisere seg etter mageinfeksjonen. Prøv med biola. Om det ikke roer seg i løpet av noen dager, ville jeg dratt til lege. Da får du sikkert spørsmål om hvor mange minutter det går fra hun får i seg mat/drikke, før det kommer ut som diare. Jo lengre tid dette er, jo mindre grunn til bekymring. Det skumle er uttørring. Vær obs på at sukkerholdige drikker kan forlenge diareen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma07 Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 Kan være at magen ikke har greid å stabilisere seg etter mageinfeksjonen. Prøv med biola. Om det ikke roer seg i løpet av noen dager, ville jeg dratt til lege. Da får du sikkert spørsmål om hvor mange minutter det går fra hun får i seg mat/drikke, før det kommer ut som diare. Jo lengre tid dette er, jo mindre grunn til bekymring. Det skumle er uttørring. Vær obs på at sukkerholdige drikker kan forlenge diareen. Hun liker ikke Biola Takk for svar... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Prøv å gi henne raspet eple og se an formen hennes videre. Jeg ville trolig forhørt meg hos legen om hun fortsatt ikke er bra på tirsdag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alwaysme Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Slik var mellomste her i huset en av de første gangene hun hadde omgangssyke. Den rare avføringen pågikk i ca en uke. Legen sa det var fordi hun ikke klarte å stabilisere magen sin. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg hadde ikke dratt til lege. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.