Gjest Anonym bruker Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Bruker Zoloft 75mg,har gått på denne i 5 år.Bruker også magnesium 200/300mg da jeg går på ketolysekur siden oktober.For en uke siden sluttet jeg brått med magn.Fikk da en veldig reaksjon i kroppen,nedstemthet.indre uro.skjelvinger i hele kroppen,klamme føtter og hender.Dette er kjennetegn jeg hadde før jeg startet med Zoloft,og det er helt forferdelig.Har fungert veldig bra,helt til jeg sluttet med magn.Startet på magn igjen,brukt den nå en uke.Håpet det skulle hjelpe,men nei.Sitter her og rister.Er nødt å ta en sobril,som roer meg ned litt.Men jeg kan jo ikke fortsette slik.Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.Skal jeg trapp forsiktig ned med magn?Jeg sluttet med magn.pgr.kvalme og magesmerter.Håper på raskt svar.Pratet med min fastlege,men det var ikke så mye hjelp å få der.På forhånd takk.Godt denne spalten finnes.Mvh kvinne 53 år 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.