Gå til innhold

Hvor gammelt var deres barn når

Gjest bare nyskjerrig

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Elextra

Eldstemann var vel ca. tre år, yngstemann kanskje to.

De elsker brus, men får det ikke særlig ofte. Kanskje en gang eller to i måneden, og vi nekter dem det ikke om de blir tilbudt brus borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun var 10 mnd...

Vi var i Hellas, og sambo og jeg hadde brusboks med sugerør. Hun SKULLE ha det vi hadde, og hun hadde jo ikke fattet det med sugerør enda, så hun fikk lov til å sitte og tygge på det...

Plutselig var halve brusboksen min tom... Og jeg hadde enda ikke tatt en slurk av den selv ;)

Nå er hun tre år og liker fortsatt brus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldste var nok 2,5 år, da det var jul. Likte det ikke noe særlig den gangen, men det har jo forandret seg etter hvert. Han får det uansett veldig sjelden, vi har aldri brus her hjemme. Han liker faktisk Farris veldig godt, så han får det istedet, hvis de blir mas :-)

Lillesøster har fått smake et par slurker i bursdager o.l, men hun spytter det bare ut. Like greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt usikker på når han smakte det første gangen, det kan ha vært en enkelt gang i yngre alder, men jeg vet at brus ihvertfall ikke falt i smak hos han før ihvertfall treårsalderen, opp i mot fire.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var 10 mnd...

Vi var i Hellas, og sambo og jeg hadde brusboks med sugerør. Hun SKULLE ha det vi hadde, og hun hadde jo ikke fattet det med sugerør enda, så hun fikk lov til å sitte og tygge på det...

Plutselig var halve brusboksen min tom... Og jeg hadde enda ikke tatt en slurk av den selv ;)

Nå er hun tre år og liker fortsatt brus!

Ups! *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ups! *S*

Det kan du si...

Jeg hadde jo aldri trodd at hun skulle LIKE det heller... ;) Så jeg følte meg ganske trygg...

Sugerør-teknikken kom litt før hu mor hadde tenkt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blir lenge til småen her får brus eller juice...

Oki, da har jeg fått de svarene jeg tenkte.

Saken er den at vi var i en ett års bursdag forleden. Der var alle barna under 3 år. Alle fikk brus og sugerør og slurpet innpå, mens jeg hentet vann til småen min. (1,5 år) Følte meg litt kjip der og da. Men småen hadde aldri smakt brus før og ikke ville jeg gi det heller. Synes det blir litt feil og gi brus til en ett åring, mener jeg da.

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, da har jeg fått de svarene jeg tenkte.

Saken er den at vi var i en ett års bursdag forleden. Der var alle barna under 3 år. Alle fikk brus og sugerør og slurpet innpå, mens jeg hentet vann til småen min. (1,5 år) Følte meg litt kjip der og da. Men småen hadde aldri smakt brus før og ikke ville jeg gi det heller. Synes det blir litt feil og gi brus til en ett åring, mener jeg da.

Takk for svar :)

Mine barn var ganske store - men i en alder av 5,5 og 8,5 liker ingen av dem brus ennå - selvom mor er coca cola lightiker. Utrolig - men veldig bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...