Gjest bare nyskjerrig Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Det fikk brus for første gang? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EvyM Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Det var vel når de begynte å gå i barneselskaper? 3 år? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest litt tidlig det Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 min fikk smake en dråpe fra fingeren min som 7 mnd ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofies mamma Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Eldste 3 år, yngste 10 mnd 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Eldstemann var vel ca. tre år, yngstemann kanskje to. De elsker brus, men får det ikke særlig ofte. Kanskje en gang eller to i måneden, og vi nekter dem det ikke om de blir tilbudt brus borte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 De fikk vel smake i 2 årsalderen, men begynte først å like det i fjor sommer, da var de hhv 6 og 9 år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Dessverre ca halvannet år. Jeg tenkte meg ikke om og så plutselig hadde vi en gutt som både likte og visste hva brus var for noe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Hun var 10 mnd... Vi var i Hellas, og sambo og jeg hadde brusboks med sugerør. Hun SKULLE ha det vi hadde, og hun hadde jo ikke fattet det med sugerør enda, så hun fikk lov til å sitte og tygge på det... Plutselig var halve brusboksen min tom... Og jeg hadde enda ikke tatt en slurk av den selv Nå er hun tre år og liker fortsatt brus! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Eldste var nok 2,5 år, da det var jul. Likte det ikke noe særlig den gangen, men det har jo forandret seg etter hvert. Han får det uansett veldig sjelden, vi har aldri brus her hjemme. Han liker faktisk Farris veldig godt, så han får det istedet, hvis de blir mas :-) Lillesøster har fått smake et par slurker i bursdager o.l, men hun spytter det bare ut. Like greit. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg er litt usikker på når han smakte det første gangen, det kan ha vært en enkelt gang i yngre alder, men jeg vet at brus ihvertfall ikke falt i smak hos han før ihvertfall treårsalderen, opp i mot fire. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Hun var 10 mnd... Vi var i Hellas, og sambo og jeg hadde brusboks med sugerør. Hun SKULLE ha det vi hadde, og hun hadde jo ikke fattet det med sugerør enda, så hun fikk lov til å sitte og tygge på det... Plutselig var halve brusboksen min tom... Og jeg hadde enda ikke tatt en slurk av den selv Nå er hun tre år og liker fortsatt brus! Ups! *S* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Ups! *S* Det kan du si... Jeg hadde jo aldri trodd at hun skulle LIKE det heller... Så jeg følte meg ganske trygg... Sugerør-teknikken kom litt før hu mor hadde tenkt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Hvem husker sånt? ;-) Annet enn at tredjemann får teften av sånt noe lenge før førstemann, i alder.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blir lenge til småen her får brus eller juice... Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Oki, da har jeg fått de svarene jeg tenkte. Saken er den at vi var i en ett års bursdag forleden. Der var alle barna under 3 år. Alle fikk brus og sugerør og slurpet innpå, mens jeg hentet vann til småen min. (1,5 år) Følte meg litt kjip der og da. Men småen hadde aldri smakt brus før og ikke ville jeg gi det heller. Synes det blir litt feil og gi brus til en ett åring, mener jeg da. Takk for svar 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caprice Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Oki, da har jeg fått de svarene jeg tenkte. Saken er den at vi var i en ett års bursdag forleden. Der var alle barna under 3 år. Alle fikk brus og sugerør og slurpet innpå, mens jeg hentet vann til småen min. (1,5 år) Følte meg litt kjip der og da. Men småen hadde aldri smakt brus før og ikke ville jeg gi det heller. Synes det blir litt feil og gi brus til en ett åring, mener jeg da. Takk for svar Mine barn var ganske store - men i en alder av 5,5 og 8,5 liker ingen av dem brus ennå - selvom mor er coca cola lightiker. Utrolig - men veldig bra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.