Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Jeg blir sannsynligvis fraværende fra DOL til fredag 23. januar. 0 Siter
Gjest det snør Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Men, hva ble det til; tristhet, tungsinn eller nedstemt? Du kan ikke dra uten å fortelle det.. Jeg tipper at du valgte nedstemt. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Ok! Men har dere "sletteberedskapen" klar da? :-) 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Skrevet 18. januar 2009 Ok! Men har dere "sletteberedskapen" klar da? :-) DOLs beredskap er ikke avhengig av enkeltpersoner. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Skrevet 18. januar 2009 Men, hva ble det til; tristhet, tungsinn eller nedstemt? Du kan ikke dra uten å fortelle det.. Jeg tipper at du valgte nedstemt. Jeg har ikke bestemt meg helt enda. Det blir ikke tristhet. Kommer til å drøfte ordbruken første gang dette nevnes i boken. Skal komme med det endelige valget i den opprinnelige tråden. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 DOLs beredskap er ikke avhengig av enkeltpersoner. Du må fortelle oss, hvilket ord du bestemte deg for å bruke i boken, du er fagperson for. 0 Siter
Gjest qigong Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Jeg har ikke bestemt meg helt enda. Det blir ikke tristhet. Kommer til å drøfte ordbruken første gang dette nevnes i boken. Skal komme med det endelige valget i den opprinnelige tråden. Kanskje en tungsinnet nedstemthet? Eller "ondsinnet" nedstemthet hadde kanskje passet bedre? ;-)) 0 Siter
Gjest det snør Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Jeg har ikke bestemt meg helt enda. Det blir ikke tristhet. Kommer til å drøfte ordbruken første gang dette nevnes i boken. Skal komme med det endelige valget i den opprinnelige tråden. Jaja. Bare ikke velg tungsinn, det er et så fryktelig deprimerende ord;-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Jaja. Bare ikke velg tungsinn, det er et så fryktelig deprimerende ord;-) ''Bare ikke velg tungsinn, det er et så fryktelig deprimerende ord;-)'' Akkurat ja. LOL Han skal ikkje skrive bok om "kjærlighetens vidunderlige gleder", akkurat. he.he.. 0 Siter
Gjest qigong Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 ''Bare ikke velg tungsinn, det er et så fryktelig deprimerende ord;-)'' Akkurat ja. LOL Han skal ikkje skrive bok om "kjærlighetens vidunderlige gleder", akkurat. he.he.. Ikke bra hvis man blir deprimert av å lese boka heller da :-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Ikke bra hvis man blir deprimert av å lese boka heller da :-) Nei, du har vel rett i det. 0 Siter
Soulshine Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Jaja. Bare ikke velg tungsinn, det er et så fryktelig deprimerende ord;-) Hehehehe 0 Siter
Soulshine Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Ikke bra hvis man blir deprimert av å lese boka heller da :-) Nei det ville være triste greier hehe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.