morsan Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Det var TV-serien vi så på DVD.... http://www.mudistore.no/vare/4891 Det stemmer jo det, den var delt opp i episoder.... Heksa er lik. Kjipt :-( Jeg har ikke sett denne serien, så jeg vet ikke hvor stor forskjell det er. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg har ikke sett denne serien, så jeg vet ikke hvor stor forskjell det er. Det var visst store forskjeller, ifølge kameraten. Det er jo nesten 20 års forksjell på filmdramatisering (den serien var fra 1988 fant jeg ut nå) - så det er klart at den fra 2005 er mye mer dramatisk enn den vi så :-( Lånte den av ei venninne som har større barn enn oss, så jeg regnet med at de var oppdaterte på dette....! KJipt. Nå gikk jo opplegget mitt i vasken. Eneste OK er at han jo kjenner handlingen til den første filmen nå, og vet hva som skjer.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Det var visst store forskjeller, ifølge kameraten. Det er jo nesten 20 års forksjell på filmdramatisering (den serien var fra 1988 fant jeg ut nå) - så det er klart at den fra 2005 er mye mer dramatisk enn den vi så :-( Lånte den av ei venninne som har større barn enn oss, så jeg regnet med at de var oppdaterte på dette....! KJipt. Nå gikk jo opplegget mitt i vasken. Eneste OK er at han jo kjenner handlingen til den første filmen nå, og vet hva som skjer.... Ja, det skjer en dle på 20 år, men jeg tror nok også _budsjettet_ har betydning... Men ser ikke bort fra at han andre overdriver litt når han snakker om hvor ekstremt mye mer futt det er i filmen, da;-) Men spennende er den:-) Jeg svarte deg ikke opprinnelig i tråden, for det ville ikke vært helt sammenlignbart med min sønn, som er svært lite skvetten for slike type filmer. ''Eneste OK er at han jo kjenner handlingen til den første filmen nå, og vet hva som skjer....'' Det er jo en stor fordel da! Her er et klipp fra kampscenen - du kan finne flere på siden der: http://www.youtube.com/watch?v=KECLMhLRsac&feature=related 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Det var visst store forskjeller, ifølge kameraten. Det er jo nesten 20 års forksjell på filmdramatisering (den serien var fra 1988 fant jeg ut nå) - så det er klart at den fra 2005 er mye mer dramatisk enn den vi så :-( Lånte den av ei venninne som har større barn enn oss, så jeg regnet med at de var oppdaterte på dette....! KJipt. Nå gikk jo opplegget mitt i vasken. Eneste OK er at han jo kjenner handlingen til den første filmen nå, og vet hva som skjer.... Å, den tvserien så jeg ofte på da jeg var mindre. Elsket den ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Det var TV-serien vi så på DVD.... http://www.mudistore.no/vare/4891 Det stemmer jo det, den var delt opp i episoder.... Heksa er lik. Kjipt :-( Hadde en mistanke om at dere hadde sett den gamle tv-serien ja. Den er noe helt annet enn den nye filmen, men nå vet han jo handlingen i alle fall. Den dere har sett gikk jo på NRK hver jul i flere år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Det var visst store forskjeller, ifølge kameraten. Det er jo nesten 20 års forksjell på filmdramatisering (den serien var fra 1988 fant jeg ut nå) - så det er klart at den fra 2005 er mye mer dramatisk enn den vi så :-( Lånte den av ei venninne som har større barn enn oss, så jeg regnet med at de var oppdaterte på dette....! KJipt. Nå gikk jo opplegget mitt i vasken. Eneste OK er at han jo kjenner handlingen til den første filmen nå, og vet hva som skjer.... Den serien er den originale - mine unger liker den best - selv om den nye jo er mer proff teknisk sett... Og heksa er mye bedre i den gamle serien enn i de nye filmene! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Nei - han sa det var helt andre skuespillere, mye mer "virkelige" (altså sikkert animert på en mye mer moderne måte) dyr og fantasifigurer, og heksa så myyyyye nifsere ut på hans film. Pøh! Heksa fra serien er bedre. Den nye heksen er bare ekkel,- den gamle er både vakker og skummel... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.