Gå til innhold

Sluttet brått med Efexor

Anbefalte innlegg

Sluttet brått med Efexor etter 9 år i samråd med fastlege. Gikk inn i en psykose med tvangstanker. Ser omgivelsene i sakte fart, og syntes at alt naturlig er unaturlig, som f.eks. snakking. Har nå hatt dette i snart 7 mnd. Det er uutholdelig. Har du hørt om dette før? Vi trenger sårt HJELP.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/322555-sluttet-br%C3%A5tt-med-efexor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har gått på efexor selv, men ekspertisen må la vente på seg til NHD er tilbake og ev. svarer. Det er jo ikke den aller høyeste dosen å seponere fra, så jeg antar at legen din tenkte det kunne gå bra.

Gikk du rett inn i denne probematikken? Er det helt sikkert at det er seponeringen som er årsaken til dette? Har du hatt noen av disse symptomene før du startet på efexor eller underveis? Eller var det noe fullstendig nytt som kom inn i livet ditt?

Jeg har gått på efexor selv, men ekspertisen må la vente på seg til NHD er tilbake og ev. svarer. Det er jo ikke den aller høyeste dosen å seponere fra, så jeg antar at legen din tenkte det kunne gå bra.

Gikk du rett inn i denne probematikken? Er det helt sikkert at det er seponeringen som er årsaken til dette? Har du hatt noen av disse symptomene før du startet på efexor eller underveis? Eller var det noe fullstendig nytt som kom inn i livet ditt?

Har blitt litt uvel og svimmel hvis jeg har glemt dem en kveld, ikke mer enn det. Har ikke hatt noen veldig vesentlige plager før. Var litt stresset i jobbsammenheng når jeg sluttet på dem.

Annonse

1. Jeg synes du skal begynne med Efexor igjen.

2. Du/legen din bør overveie en liten dose Risperdal i tillegg.

Har prøvd både Risperdal, Litium, Zuprexa, Seroquel og 5 behandlinger med ECT. Ingenting har hjulpet, og de har nå kommet frem til at det kanskje kan være brå slutt med Efexor. Går nå hos psykolog og prøver tanketerapi. Har dessuten startet igjen med Efexor for lang tid siden Dette har pågått i 7 mnd. Noen bedre forslag?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...