trollemor;o) Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 ...kunne virkelig tenke meg å ansette en kokk... Han/hun trenger bare jobbe i gjennomsnitt 1 time pr dag. Åh, tenk å komme hjem til ferdig mat hver dag da! Kokken skal bare lage middag, rsten greier vi selv. Jaja, det forblir vel en drøm, men det hadde vært himmelsk å slippe å lage mat. Kokken må selvsagt gjøre alle innkjøpa;o) (Blir kanskje litt lite med 1 time da;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMS! Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg er motsatt jeg da, bare noen kunne tatt alt det andre.... Ja, nå er det jo noen andre som tar ukesrengjøringen her da, men bretting av klær, tømme oppvaskmaskin, settte på vasker, huske og tømme vaskemaskinen når den er ferdig.. etc etc.. Jeg kommer gjerne å lager mat til deg, og handler på veien, om du kommer å gjør det andre for meg :-D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg er motsatt jeg da, bare noen kunne tatt alt det andre.... Ja, nå er det jo noen andre som tar ukesrengjøringen her da, men bretting av klær, tømme oppvaskmaskin, settte på vasker, huske og tømme vaskemaskinen når den er ferdig.. etc etc.. Jeg kommer gjerne å lager mat til deg, og handler på veien, om du kommer å gjør det andre for meg :-D Da har vi en avtale;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg har "kokk" jeg da, men jeg skulle virkelig ønske at jeg hadde råd til vaskehjelp:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg har "kokk" jeg da, men jeg skulle virkelig ønske at jeg hadde råd til vaskehjelp:-) Hvis det er mannen din som er kokk, så har jeg også det. Problemet er bare at han aldri har tid til å lage mat. Jeg er SÅ inderlig lei av innkjøp og matlaging at jeg spyr snart. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg tar heller vaskehjelpen Tar gjerne også litt mer tid til å lage middagen, for det liker jeg godt, om det ikke blir for mye stress. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Hvis det er mannen din som er kokk, så har jeg også det. Problemet er bare at han aldri har tid til å lage mat. Jeg er SÅ inderlig lei av innkjøp og matlaging at jeg spyr snart. Han gjør det hver dag, når han ikke jobber kveldsvakt - da må jeg til pers selv:-) (han er ikke kokk på ordentlig da, bare veldig glad i å lage mat)... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Åh, jeg skulle gjerne hatt vaskehjelpa i stedet! Å lage middag er egentlig helt greit, det er bare litt stress å finne på hva vi skal ha for noe. Jeg synes jeg går litt tom for idéer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 Åh, jeg skulle gjerne hatt vaskehjelpa i stedet! Å lage middag er egentlig helt greit, det er bare litt stress å finne på hva vi skal ha for noe. Jeg synes jeg går litt tom for idéer. Jeg er tom for ideer og møkkalei av å lage mat. Gi meg en støvsuger og ei vaskefille, da vet jeg iallefall hvordan ting skal gjøres;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg tar heller vaskehjelpen Tar gjerne også litt mer tid til å lage middagen, for det liker jeg godt, om det ikke blir for mye stress. Ja, dere er heldige som liker å lage mat!!! Jeg vasker heller:o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 Han gjør det hver dag, når han ikke jobber kveldsvakt - da må jeg til pers selv:-) (han er ikke kokk på ordentlig da, bare veldig glad i å lage mat)... HAn er ganske flink han "kokken" min også, men hva hjelper vel det når han aldri har tid? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juju1365380634 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Enig, kokk framfor vaskehjelp hvis jeg måtte velge. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 HAn er ganske flink han "kokken" min også, men hva hjelper vel det når han aldri har tid? Nei, det er jo vesentlig da. Ordningen vår er et resultat av arbeidsfordeling og samtaler (diskusjoner) i forbindelse med min sykdom... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Å nei, kokk kunne jeg ikke tenkt meg. Liker godt både å handle mat og å lage mat. Vasking er det verre med. Eller rettere sagt; rydding før jeg kan vaske. Så her er det ryddehjelp vi burde hatt... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.