Gå til innhold

Ang jobb og unger og sånn...

Gjest Syns det er strevsomt i lengden...

Anbefalte innlegg

Har samme tankene som deg; man skal jo klare dette, skal man ikke?

Vi har to barn, hus, egen bedrift.. Og jeg gikk skikkelig på veggen for et år siden. Det smalt, var helt borte fra jobb i flere mnd, og er frremdeles sykmeldt 50%. Så jeg vil virkelig råde deg til å være obs på faresignaler, om du merker at du begynner å tære på reservene så må du ta det alvorlig.

Har du både lyst og økonomi til å jobbe redusert så synes jeg du burde vurdere det. Å drive rovdrift på seg selv har liten hensikt. Som du sier - bare det å kunne legge fra seg jobben når man går derfra.. Det kan ikke jeg heller.

Snakk med mannen din og gjør det som passer for dere - økonomi må i noen tilfeller også komme i annen rekke, så langt det er mulig. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...