astridny Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 lage skikkelige fargeblyanter?? Vi har kjøpt masse forskjellige,men det skjer med alle sammen. Stiften knekker og knekker. Den til og med knekker når jeg holder på å spisse den. :-( Skulle ikke tru at vi er kommet i år 2009. :-( Flere som er like lei som meg av slike fargeblyanter? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anna k Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Kjøp gode blyanter. Pass på at de ikke blir kastet i bakken. Det er veldig viktig. Og ha en god kvesser. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg/vi har god erfaring med Lyra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg tror fargeblyantene får mye juling på sin vei til butikkhyllene slik at de har skader som gjør at de brekker altfor lett ved spissing og normal bruk. Klag på dem. Det pleier jeg å gjøre. Jeg pleier å kjøpe fargeblyanter av typen du skrur ut til sønnen. De er så myke at de ikke brekker så lett, og de dekker godt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anna k Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg/vi har god erfaring med Lyra. Jeg holder også en knapp på dem. Kanskje en burde kjøpe de som ligger i et fast etui. Ikke papiromslag. Da er de kanskje ikke så herjet med på vei til hyllene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anna k Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg holder også en knapp på dem. Men uansett; Kanskje en burde kjøpe de som ligger i et fast etui. Ikke papiromslag. Da er de kanskje ikke så herjet med på vei til hyllene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Mange vil ha Lyra, de tykke, men de dekker da ikke helt jevnt??!. Jeg synes de gamle fra Caran d'Ache dekker jevnere, de er sikkert fra min egen skoletid. De nyeste fra samme merke, var helt dritt. Nesten ikke farge i det hele tatt. Derwent er et merke jeg har kjøpt på Ebay, riktignok som kullstifter. Jeg tror jeg kjøper fargeblyanter av dette merket neste gang. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caprice Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Slutt i alle fall med å kjøpe billigprodukter på nille etc. De gir ikke farge i det hele tatt. Jeg stemmer også for Lyra - de koster - men du får dem på tilbud fra tid til annen. Og som andre sier, pass på at de ikke går for mye i bakken - og kjøp en god blyantspisser. Jeg har fremdeles mine gamle caran d'ache - og de er også supre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Anna k sier at det er viktig å ha en god kvesser, og den må jeg signere på:-) Ofte er det like mye kvesserens skyld at blyantene knekker når de kvesses, som blyanten i seg selv... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bikku Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Min erfaring er at om du kjøper kvalitet, da er det ingen problem. Billige blyanter kan være mye rart, både fhd til det at de ikke gir særlig med farge, spissene knekker lett, de er umulige å spisse osv. Blyanter av kjente merker og mer solid utførelse - henger veldig ofte sammen med pris, tipper jeg - er mye bedre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smekka Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 caran d´arche.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Da kjøper du sikkert billigblyanter. Kjøp Lyra eller Caran d'ache (???), de holder og er knallgode å tegne med! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1232458466' post='4070711] Mange vil ha Lyra, de tykke, men de dekker da ikke helt jevnt??!. Jeg synes de gamle fra Caran d'Ache dekker jevnere, de er sikkert fra min egen skoletid. De nyeste fra samme merke, var helt dritt. Nesten ikke farge i det hele tatt. Derwent er et merke jeg har kjøpt på Ebay, riktignok som kullstifter. Jeg tror jeg kjøper fargeblyanter av dette merket neste gang. ''Jeg synes de gamle fra Caran d'Ache dekker jevnere, de er sikkert fra min egen skoletid. De nyeste fra samme merke, var helt dritt. Nesten ikke farge i det hele tatt.'' Snakker du om fargestifter eller blyanter nå? Vi har nylig kjøpt en del caran blyanter og de er kjempegode og dekker jevnt og fint. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Vi liker best Lyra fargeblyanter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg henger meg på anbefalinga om Lyra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 ''Jeg synes de gamle fra Caran d'Ache dekker jevnere, de er sikkert fra min egen skoletid. De nyeste fra samme merke, var helt dritt. Nesten ikke farge i det hele tatt.'' Snakker du om fargestifter eller blyanter nå? Vi har nylig kjøpt en del caran blyanter og de er kjempegode og dekker jevnt og fint. Blyanter som ikke var gode. Mine 20 år gamle blyanter var vesentlig bedre :-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1232478971' post='4070991] Blyanter som ikke var gode. Mine 20 år gamle blyanter var vesentlig bedre :-( Da har du vært uheldig, de vi har er kjøpt enkeltvis, er tykke som de tykke fra Lyra, men 6-kantet fremfor Lyras 3-kanter som jeg ikke er begeistret over fasongen på. Like gode i farge som Lyra sine. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Du må ikke trykke så hardt vet du;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg kjøpte noen tykke fargeblyanter i bokhandleren. De kjøpte jeg løst. Altså en og en farge. Har testet dem litt, og de virker veldig OK. Snuppa på 9 sier at det er de beste ho har hatt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
astridny Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Du må ikke trykke så hardt vet du;o) Hun trykker ikke hardt. :-) Jeg fatter bare ikke at de gidder å lage slike dårlige fargeblyanter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.