Gå til innhold

Har dere kjøpt noe på Finn? Erfaringer?

Anonym 82

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt brukt tøy på finn bare en gang, fant noe merketøy jeg var på jakt etter. Brukt, ja, men helt greit.

Men jag har handlet en god del på ebay, både brukt og nytt tøy. Mye større utvalg, greit å betale med paypal, feedback-system som gjør at dårlige selgere siles ut og mye, mye fint.

Hmm, tittet på ebay nå, og skjønte ikke stort for å være helt ærlig... Kom bare opp hauger av dukketøy og tull! Noe jeg ikke skjønner ang søkemetoder tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm, tittet på ebay nå, og skjønte ikke stort for å være helt ærlig... Kom bare opp hauger av dukketøy og tull! Noe jeg ikke skjønner ang søkemetoder tro?

Har ikke du ei lita jente? Skriv Gymboree i søkefeltet... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ViViola

Det er såpass ja... I barnehage mener jeg. Kanskje en fordel å prøve seg på finn da! Jeg har tittet en del, og ser jo hvilke selgere som har mye pent tøy og system i annonsen sin, og hvilke som selger flekkete tøy...

De rev i stykker _mye_ klær periodevis, ja. Skli på steiner, skli på bar bakke, klatre i trær osv sliter og river. Men det er helt greit, altså, jeg satte på bøter også, jeg, på klær som bare hadde fått ei flenge.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De rev i stykker _mye_ klær periodevis, ja. Skli på steiner, skli på bar bakke, klatre i trær osv sliter og river. Men det er helt greit, altså, jeg satte på bøter også, jeg, på klær som bare hadde fått ei flenge.

Tror nok jeg har ei av den sorten jeg også! Hun har ikke gjort annet enn å sprelle og styre siden jeg kunne kjenne henne i magen;-) Og jeg er innmari glad for det jeg, at hun klår og klatrer og leker - det er sunne barn det:-) Så får jeg helle kjøpe meg en rull gaffa etterhvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ViViola

Tror nok jeg har ei av den sorten jeg også! Hun har ikke gjort annet enn å sprelle og styre siden jeg kunne kjenne henne i magen;-) Og jeg er innmari glad for det jeg, at hun klår og klatrer og leker - det er sunne barn det:-) Så får jeg helle kjøpe meg en rull gaffa etterhvert...

''Så får jeg helle kjøpe meg en rull gaffa etterhvert...''

Smarting! Det er det eneste jeg har fått til å sitte på dressrumper og -knær, og når ungene i tillegg synes det er kult, da er jeg en lykkelig "husmor".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Så får jeg helle kjøpe meg en rull gaffa etterhvert...''

Smarting! Det er det eneste jeg har fått til å sitte på dressrumper og -knær, og når ungene i tillegg synes det er kult, da er jeg en lykkelig "husmor".

Noe har man da lært etter flere år på dol;-)

Ungene synes det er kult ja, da får vi kjøre på så lenge det varer! Har nemlig en snikende mistanke om at gaffa ikke er det nye kule blandt ungdomen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja babytøy til nyfødte har jeg sett mye på, og irritert meg litt over at jeg ikke tenkte på det før frøet blei født! Ikke det, vi har en del av det minste som vi ikke rakk å bruke engang - ikke fordi vi kjøpte så mye selv, men fordi vi fikk innmari mye! Men 2 - 4 mnd for eksempel... Mye mye fint tøy, og det rekker jo ikke å bli det minste slitt! Neste gang... ;-)

Sykkel har jeg også tenkt å titte etter på finn! Ikke enda akkurat, men når den tid kommer. Småbarnsykler blir jo gjerne ikke brukt ihjel heller...

Tror nok jeg må ta sjansen gett! Får helt dilla! Så får vi håpe jeg er fornøyd med første kjøp, så blir det sikkert flere etterhvert...

Sykler og ski kan man godt kjøpe brukt de første årene synes jeg, ungene vokser jo ofte fra det lenge før det er utslitt. Når de ikke vokser noe særlig lengre blir det nok investert i mer kvalitetsutstyr som varer lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ViViola

Noe har man da lært etter flere år på dol;-)

Ungene synes det er kult ja, da får vi kjøre på så lenge det varer! Har nemlig en snikende mistanke om at gaffa ikke er det nye kule blandt ungdomen...

''Har nemlig en snikende mistanke om at gaffa ikke er det nye kule blandt ungdomen...''

Det kan du nok ha rett i, men på en annen side - det er neppe noen som har prøvd heller! (Også er ikke ungdom så ille til å skli på rumpa heller, da.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest babydillah

QXL har jeg aldri brukt! Bedre enn å bruke finn synes du? Kan jo "prute" på finn også da, når annonsene har ligget der en stund uten at de har fått solgt...

at det var bedre har jeg vel ikke sagt...

tjah en kan vel prute, men på finn kan selger endre prisen etterhvert om han ser ingen er interessert og prøve seg på lavere pris. jeg tror som oftest de ønsker å få den prisen de legger ut.

På qxl må man legge inn den laveste prisen man aksepterer, og er man heldig og ingen andre byr så kan man få ting råbillig :)

Men jeg har ikke sagt at qxl er bedre da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Orket ikke å lese hele tråden. Men tror det er bare tull å ikke kjøpe hverdagsklær der også. Hvis det er brukt av et barn, er det sikkert ganske ok og miljøvennlig. Men det er jo ettersom man har råd til da. Men jeg synes det hadde vært lurt å kjøpe en del derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orket ikke å lese hele tråden. Men tror det er bare tull å ikke kjøpe hverdagsklær der også. Hvis det er brukt av et barn, er det sikkert ganske ok og miljøvennlig. Men det er jo ettersom man har råd til da. Men jeg synes det hadde vært lurt å kjøpe en del derfra.

Det har du selvfølgelig veldig rett i! Som noen nevnte her også, så er det jo spesielt lurt i barnehagetiden. Da blir mange klær ødelagt, og det er jo ikke noe i veien for å kjøpe brukt til bruk i barnehagen! Det meste av det jenta mi vokser ut av ser jo nesten ikke ut som om det er brukt, og det er vel ingen grunn til at det skal være annerledes etter andres barn...

Hadde jeg hatt mengder av penger, hadde jeg sikkert ikke vurdert det, men det har jeg absolutt ikke, så det er kanskje på tide å begynne å titte;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...