Gå til innhold

Eksponerig - stess

Anbefalte innlegg

Oj, dillema. Jeg vet jo meget godt at en bør eksponere seg ved tvangstanker. Dvs, ikke bør - men må;)

Jeg har fått nye tanker, der jeg er redd for å kjøre bil. Redd for å kjøre på noen, eller krasje, slik at noen skades/dør.

Med pasasjerer er det ennå værre.

Nå har jeg fått tilbud om å være støttekontakt for en gruppe. Her blir det av og til kjøring til plasser, og da skal noen av brukerene sitte på med meg. Dette blir ca en gang i uka.

Nå har jeg skikkelig dillema om jeg skal trekke meg, før jeg skriver under kontrakt, eller om jeg skal stå på, og se på det som eksponering. Dette vil nok bli mye jeg kommer å gue meg til.

Har i tillegg 100% jobb...

nesten komisk. Skal ta med brukere med angst, slik at de får sosial trening, så tør jeg ikke ta jobben pga angst for å kjøre;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/322621-eksponerig-stess/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...