Gå til innhold

Dette ble en god salat :-)

Gjest nå teller jeg snart dere også

Anbefalte innlegg

AneM1365380603

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1232614816' post='4072015]

Hvorfor begynner dere å snakke om sånne ting...?! Jeg sitter jo her og finner ut at jeg ikke er det spøtt bedre enn dere gærninger, hehe.

Eldstemann er født på '5-dato, resten av oss på partall. Jeg var ganske opprørt over at mitt første barn ble født på oddetall *hehe*

Så vi såkalte gærne er altså ikke alene Lotte :o) Du er en av oss, he he.

Fortsetter under...

AneM1365380603

Tenk å få et barn den 13. da! Tror jeg hadde gravd meg ned om det hadde skjedd! ;o)

''Tenk å få et barn den 13. da! Tror jeg hadde gravd meg ned om det hadde skjedd! ;o)''

Det ville kanskje vært den rette terapi å få et barn på den datoen ;)

Så vi såkalte gærne er altså ikke alene Lotte :o) Du er en av oss, he he.

Hehe! Da jeg gikk stortjukk med snuppa, og det var den 6., så naboen sint på meg: "du føder ikke i mårra, altså. Den 7. er en dårlig dato.." Så vi er ikke alene, hehe.

Gjest nå teller jeg snart dere også

Hvis du hadde dratt det så langt som at du hadde måttet ha 10 unger og 10 katter, hadde det vært fare på ferde ;-)

Ja, ville endt helt på vidda he-he.

Jeg har tatt en god del anti-psykotika nå for at dette ikke skal bli enda verre. Slapper litt mere av nå :-).

Begynte å tenke på å skaffe meg 10 katter også..:-)

Annonse

Ja, ville endt helt på vidda he-he.

Jeg har tatt en god del anti-psykotika nå for at dette ikke skal bli enda verre. Slapper litt mere av nå :-).

Begynte å tenke på å skaffe meg 10 katter også..:-)

Oj,- unnskyld hvis jeg ga det et "godt" tips ;-)

Gjest shrubbery

''Jeg greide å komme meg (nesten) ut av dette for mange år siden, men nå er det visst her for fullt igjen. ''

Hva gjorde du for å komme ut av det den gang?

Er det noe ekstra i livet ditt som stresser deg nå? Går det an å gjøre noe med det?

Tvangstanker og handlinger er tøffe ting som tar masse energi og er smertefullt.

Hvis du kan prøve å tenke på det slik; Har du virkelig makt over liv og død så til de grader at du kan styre det med tellingen din? Gir det mening til den rasjonelle delen din?

Du bør nok jobbe med å stå i mot dette, og ta det ubehaget og den angsten det gir. Da får du stoppet dette raskere. På ananke sine sider kan du lese om responsprevensjon og eksponering.

Det er du som selv må ta grep og prøve å få kontroll.

Mvh

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1232614816' post='4072015]

Hvorfor begynner dere å snakke om sånne ting...?! Jeg sitter jo her og finner ut at jeg ikke er det spøtt bedre enn dere gærninger, hehe.

Eldstemann er født på '5-dato, resten av oss på partall. Jeg var ganske opprørt over at mitt første barn ble født på oddetall *hehe*

Jeg har nå aldri tenkt over om vi i familien er født på oddetall- eller partallsdatoer...

La meg tenke - jeg, nr 2 og nr 3 har partall - mannen min og eldstemann har oddetall!

Hehe, jeg har også en liten greie med oddetall/partall. Oddetall er "stygge", og da særlig datoer. De jeg kjenner som har fødselsdag som er oddetall, tenker jeg "stakkar, så stygg dato å ha bursdag på". Heldigvis har barnet mitt bursdag på partallsdato.;o)

Men noen oddetall er styggere enn andre; 7, 9, 13, 17, 19, 27, 31 f. eks. Det er skikkelig synd på folk med bursdager på disse datoene.

Hmmm.... jeg er jo en skikkelig case, jeg også! ;o)

''Men noen oddetall er styggere enn andre; 7, 9, 13''

Dette er jo som i sangen til Lille Grete, jo! :-) "sju - ni - tretten - bank i birdet - en -to- tre..."

Annonse

Alle mine nærmeste er født partallsdatoer, både mann, barn, foreldre og søsken. Det er bare den ene datteren som ikke klarte å holde seg i magen 12 minutter til. Heldigvis slutter datoen på tallet 5 ;)

Viktige greier altså ;) Vi er nå heldige som ser humoren i det og som ikke får problemer i hverdagagen. Det finnes langt verre tvangstanker enn dette.

LOL, aldri tenkt over dette med tall slik som du gjør.

Moren min er forresten født på fredag den trettende...;-)

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1232615637' post='4072027]

Hehe! Da jeg gikk stortjukk med snuppa, og det var den 6., så naboen sint på meg: "du føder ikke i mårra, altså. Den 7. er en dårlig dato.." Så vi er ikke alene, hehe.

Men 7 er jo et flott tall! :-) Mye bedre enn 6. Har du tre av det siste, er det jo dyrets tall *peker på Lotte og sier uhu...*

Sju er jo et magisk og mytologisk tall.

(ps ingen i familien har 7 i fødselsdatoen, bortsett fra i årstallet på junior*S*)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...