Gå til innhold

Hva hjelper mot sosial sårbarhet?

Anbefalte innlegg

Jeg er i arbeidstrening for tiden og har vært syk på grunn av sosial sårbarhet dvs. at jeg sliter med å takle å være sammen med mennesker og å være i en slags arbeidssituasjon med krav. Nå er sårbarheten og depresjonen kommet som slår meg ut for en periode forhåpentligvis. Hva kan jeg gjøre for å bli sterkere sosialt? Noen medisiner? Jeg synes det er vanskelig å takle røffe folk som slenger om seg med kommentarer og er tøff i væremåte. Vet ikke helt hva jeg skal svare dem. Jeg ønsker svar fra NHD og andre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/322638-hva-hjelper-mot-sosial-s%C3%A5rbarhet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men sliter du med depresjon i tillegg, da kan det bli mye negativt i omgang med andre. Da må du nok bare begrense deg til mennesker som er taktfulle, eller de som du klarer å takle. AD Medisiner bør en ikke ta fordi du føler omgivelsene plager deg, men først og fremst fordi du har en depresjon som vedvarer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...