Lotte :o) Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 I går kjøpte jeg jakke + bukse (et sett vinterbekledning) til 8-åringen. Jeg trodde på forhånd at han knapt ville bry seg, men han var _så_ fornøyd! "Mamma, det her er _stilig_ assa.... Du er såååå snill!", sa han da han fikk det, og smilte og prøvde det på seg. Nå i dag, da han skulle til skolen, tok han det på seg. "Åh, æ e så tøff! Æ må ha på den nye lua også... Æ e helt ny i dag, og... YES! Mamma, du _e_ snillest i verden", smilende guttunge ser seg i speilet. Jeg var overraska, men glad. Han kan irritere vettet av meg, men han gjør meg også superglad! Fint at han legger merke til at noe nytt er innkjøpt, og sier takk. Synes jeg. *s* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heffalump Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Ja, det er hyggelig når de setter pris på ting og ikke tar alt for gitt! Jeg ble glad her en kveld da 7-åringen skulle legge seg, og faktisk la merke til at jeg hadde skiftet sengetøy. "Er det nytt sengetøy mamma? Ååå, det var mykt og godt!" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Så skjønn Guttungen her er også lett å glede. Jeg måtte kjøpe en pakke bleie, siden vi var tomme. Det ble et annet merke enn til vanlig. "Bufiful!" (beautiful) utbryter han når han ser de nye bleiene. Det var så vidt jeg fikk han over i truser neste morgen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Ja, det er hyggelig når de setter pris på ting og ikke tar alt for gitt! Jeg ble glad her en kveld da 7-åringen skulle legge seg, og faktisk la merke til at jeg hadde skiftet sengetøy. "Er det nytt sengetøy mamma? Ååå, det var mykt og godt!" Ja, det er hyggelig å høre noen kompliment, for at man gjør noe, som blir tatt vel i mot av de små :-) Det er så koselig når de legger merke til det. Sånn som når 3-åringen kommer inn på sitt ny-rydda og vaska rom og ser seg rundt: "Mamma! _Har_ du rydda rommet mitt SÅ FIIIINT????!!!!!" (ja, hun roper! hehe!). "No vart æ glad!". 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Så skjønn Guttungen her er også lett å glede. Jeg måtte kjøpe en pakke bleie, siden vi var tomme. Det ble et annet merke enn til vanlig. "Bufiful!" (beautiful) utbryter han når han ser de nye bleiene. Det var så vidt jeg fikk han over i truser neste morgen *hehe* Artig at de legger merke til det, ja! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 De kan jo være helt herlige også, disse små 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Å, så søtt! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Å, så søtt! :-) Dette sier kanskje litt om hvor ofte hu mor mottar komplimenter og skryt... ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 De kan jo være helt herlige også, disse små Jeg tar det til meg, hehe! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Så artig type! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1232535089' post='4071371] Jeg tar det til meg, hehe! ;-) Det synes jeg absolutt du skal 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Så artig type! Ja, han glimter til ,hehe! _Det_ er selvsagt et gen fra mora som slår inn en gang i mellom ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Det synes jeg absolutt du skal *s* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1232535035' post='4071369] Dette sier kanskje litt om hvor ofte hu mor mottar komplimenter og skryt... ;-) *he he* Selv fikk jeg "the evil eye" på meg i går etter at jeg smakset han på kinnet inne på Spaceworld. Vi var de eneste der, bortsett fra en ung mann bak disken i andre enden av lokalet....;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 *he he* Selv fikk jeg "the evil eye" på meg i går etter at jeg smakset han på kinnet inne på Spaceworld. Vi var de eneste der, bortsett fra en ung mann bak disken i andre enden av lokalet....;-) Ups! Sånn kosing passer best laaangt unna offentligheten ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1232536891' post='4071404] Ups! Sånn kosing passer best laaangt unna offentligheten ;-) Ja, det var heeelt tydelig! ;-) Vi hadde nok litt ulik oppfatning av hvor "offentlig" det var bak fjerde reol i en tom butikk....;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Ja, det var heeelt tydelig! ;-) Vi hadde nok litt ulik oppfatning av hvor "offentlig" det var bak fjerde reol i en tom butikk....;-) *hihi* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 *he he* Selv fikk jeg "the evil eye" på meg i går etter at jeg smakset han på kinnet inne på Spaceworld. Vi var de eneste der, bortsett fra en ung mann bak disken i andre enden av lokalet....;-) Er du gal - og så på Spaceworld...! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Er du gal - og så på Spaceworld...! :-) Ja, jeg er tydeligvis det*he he* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Søt fyr. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.