Gå til innhold

Takknemlig guttunge

Lotte :o)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så koselig :)

Det er så deilig å se at dagens barn også gleder seg over å få nye ting :)

Enig. De tar i grunnen det meste for gitt. Det er kjekt å lære dem å takke, og alminnelig høflighet. :-) Jeg hadde et par gutter av den ikke-høflige sorten innafor døra forleden - huff, de ble satt på plass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han høres ut som en trivelig kommende svigersønn ;)

Hvis du har døtre, så er det bare å legge inn aksjer. Kursen vil være høy på han her, ifm AneM. ;-)

Arrangerte ekteskap er undervurdert ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1232551176' post='4071603]

Hvis du har døtre, så er det bare å legge inn aksjer. Kursen vil være høy på han her, ifm AneM. ;-)

Jeg har ei snuppe på 3 år ;)

Vi ble budt 100 kameler for henne i Egypt, så jeg føler at hun også er verdt noen aksjer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ei snuppe på 3 år ;)

Vi ble budt 100 kameler for henne i Egypt, så jeg føler at hun også er verdt noen aksjer ;)

Det høres bra ut :-)

Forøvrig har jeg en 6-åring i "gies bort"-kategorien. Han er vrang som f***. *litt fortvilt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1232551176' post='4071603]

Jeg så mer for meg han til en av mine ;) Nå som han viser glede over klær vil han jo passe utrolig godt sammen med hun på snart 6 år. De er begge født på datoer som slutter med 5, så har de noe til felles der også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så mer for meg han til en av mine ;) Nå som han viser glede over klær vil han jo passe utrolig godt sammen med hun på snart 6 år. De er begge født på datoer som slutter med 5, så har de noe til felles der også.

*hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlig! Vi glimter til innimellom vi mødre;) Ny får nyte din nyvunne heltinnestatus til fulle. Det er bare 5-6 år til du er kjipest i verden, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig! Vi glimter til innimellom vi mødre;) Ny får nyte din nyvunne heltinnestatus til fulle. Det er bare 5-6 år til du er kjipest i verden, hehe.

Nothing lasts forever... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...