Gjest togli Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Så koselig Det er så deilig å se at dagens barn også gleder seg over å få nye ting 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Han høres ut som en trivelig kommende svigersønn 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Søt fyr. Ja, han ligner sin mor ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Så koselig Det er så deilig å se at dagens barn også gleder seg over å få nye ting Enig. De tar i grunnen det meste for gitt. Det er kjekt å lære dem å takke, og alminnelig høflighet. :-) Jeg hadde et par gutter av den ikke-høflige sorten innafor døra forleden - huff, de ble satt på plass... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Han høres ut som en trivelig kommende svigersønn Hvis du har døtre, så er det bare å legge inn aksjer. Kursen vil være høy på han her, ifm AneM. ;-) Arrangerte ekteskap er undervurdert ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1232551176' post='4071603] Hvis du har døtre, så er det bare å legge inn aksjer. Kursen vil være høy på han her, ifm AneM. ;-) Arrangerte ekteskap er undervurdert ;-) Jeg har ei snuppe på 3 år Vi ble budt 100 kameler for henne i Egypt, så jeg føler at hun også er verdt noen aksjer 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg har ei snuppe på 3 år Vi ble budt 100 kameler for henne i Egypt, så jeg føler at hun også er verdt noen aksjer Det høres bra ut :-) Forøvrig har jeg en 6-åring i "gies bort"-kategorien. Han er vrang som f***. *litt fortvilt* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Så koselig da Br ahan ble fornøyd, og viser deg takknemlighet.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 Så koselig da Br ahan ble fornøyd, og viser deg takknemlighet.. *s* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest VKF Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Oi, den gutten høres ut til å være en skikkelig sjarmør:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 Oi, den gutten høres ut til å være en skikkelig sjarmør:-) Eh... kun på deltid ;p 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1232551176' post='4071603] Hvis du har døtre, så er det bare å legge inn aksjer. Kursen vil være høy på han her, ifm AneM. ;-) Arrangerte ekteskap er undervurdert ;-) Jeg så mer for meg han til en av mine Nå som han viser glede over klær vil han jo passe utrolig godt sammen med hun på snart 6 år. De er begge født på datoer som slutter med 5, så har de noe til felles der også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg så mer for meg han til en av mine Nå som han viser glede over klær vil han jo passe utrolig godt sammen med hun på snart 6 år. De er begge født på datoer som slutter med 5, så har de noe til felles der også. *hehe* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Herlig! Vi glimter til innimellom vi mødre;) Ny får nyte din nyvunne heltinnestatus til fulle. Det er bare 5-6 år til du er kjipest i verden, hehe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 Herlig! Vi glimter til innimellom vi mødre;) Ny får nyte din nyvunne heltinnestatus til fulle. Det er bare 5-6 år til du er kjipest i verden, hehe. Nothing lasts forever... ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.