Gjest obama Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg har begynt på Wellbutrin og føler det går bra.Brukt ca 1 mnd, nå 300 mg ( 150 mg Wellbutrin Retardx2 om morgen). Jeg har imidlertid alltid hatt noe søvnproblemer, før og nå, og har fått god hjelp av Vallergan 1 tbl 10 mg. Ligger mye og grubler. Merker nå at jeg er mindre trøtt om morgen etter at jeg har tatt vallergan siden start på wellbutrin. I pakningsvedlegget til Wellbutrin står det at antihistaminer som gir søvnighet skal unngås. Så spørsmålet er om dette er en okå kombinasjon, og om det i så fall går utover effekten til Wellbutrin? ( Andre medisiner jeg bruker er rivotril for sosial angst, så faren for krampe blir kanskje hindret der. ) Vet at benzo ikke er det beste alternativ i behandling men håper dette vil få meg tilbake i jobb igjen.Det gjorde den for ett år siden etter lang tid utenfor.Og jeg klarte fulltidsjobb i 1 år før tilbakeslag grunnet jobben/ samlivsbrudd. Rivotril virker bra på meg, og mitt sosiale liv er betydelig forbedret, men å være i jobb betyr mye for meg.(SSRI virker desverre ikke på meg). Sliter med sosial angst ( men ikke nå :-) ), depresjon/ noe generell angst er dominerende nå. mvh. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/322663-vallergan-samtidig-med-wellbutrin/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.