Gå til innhold

Vallergan samtidig med Wellbutrin?

Anbefalte innlegg

Jeg har begynt på Wellbutrin og føler det går bra.Brukt ca 1 mnd, nå 300 mg ( 150 mg Wellbutrin Retardx2 om morgen). Jeg har imidlertid alltid hatt noe søvnproblemer, før og nå, og har fått god hjelp av Vallergan 1 tbl 10 mg. Ligger mye og grubler. Merker nå at jeg er mindre trøtt om morgen etter at jeg har tatt vallergan siden start på wellbutrin. I pakningsvedlegget til Wellbutrin står det at antihistaminer som gir søvnighet skal unngås. Så spørsmålet er om dette er en okå kombinasjon, og om det i så fall går utover effekten til Wellbutrin? ( Andre medisiner jeg bruker er rivotril for sosial angst, så faren for krampe blir kanskje hindret der. ) Vet at benzo ikke er det beste alternativ i behandling men håper dette vil få meg tilbake i jobb igjen.Det gjorde den for ett år siden etter lang tid utenfor.Og jeg klarte fulltidsjobb i 1 år før tilbakeslag grunnet jobben/ samlivsbrudd. Rivotril virker bra på meg, og mitt sosiale liv er betydelig forbedret, men å være i jobb betyr mye for meg.(SSRI virker desverre ikke på meg). Sliter med sosial angst ( men ikke nå :-) ), depresjon/ noe generell angst er dominerende nå. mvh.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/322663-vallergan-samtidig-med-wellbutrin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...