Gjest Hun hoster... Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Det var jeg som ikke så innlegget ditt. Du skrev innlegget ditt 4 minutter før meg :-) OK - men det ser ut som det går ganske greit. Snørr i min, blod i din. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Beklager, jeg så ikke det andre innlegget da jeg skrev mitt... Ingen fare 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hun hoster... Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Det er absolutt ingen ting å beklage! :-) Slik skjer - det var bare et pussig sammentreff, og det har tydeligvis ikke medført noen problemer for folk å skjønne hvilken tråd de er i. :-) Nei, her inne er det i grunnen bare smartinger! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Ingen fare Neida, men det ser jo litt dumt ut på f.eks. 25 nyeste. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Neida, men det ser jo litt dumt ut på f.eks. 25 nyeste. Pedant! Eller var det petimeter? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Pedant! Eller var det petimeter? Kjært barn har mange navn! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Nei, her inne er det i grunnen bare smartinger! ;-) Så sant som det er sagt;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.