Gå til innhold

Å bli holdt av behandler

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

sort som natta

I hvilken sammenheng ble du holdt? Var det for å trøste deg? Jeg tenker ikke på å bli holdt ved utagering for det er noe annet.

for å få trøst ja.men var kun en jeg følte meg trygg nok på,til at det faktisk FØLTES som trøst.de andre gjorde jo ikke no egalt,det bare føltes ukomfortablet(og litt kunstig)

Annonse

Gjest En gang.....ja

Jeg har fått tilbudet en gang, men jeg takket nei.

Jeg var da fryktelig redd, og det hjalp i form av at jeg skjønte at han ville hjelpe meg, samtidig som jeg ble litt redd for at relasjonen skulle bli for nær.

Men det hjalp å få tilbudet, og jeg fikk heller låne jakken hans, det hjalp også. Jeg hadde gått ut i kulden uten annet enn t skjorte fordi jeg var så "far out" den dagen.

Så jeg har blitt tilbudt det men takket nei. :-)

Ja, det skjedde med en behandler jeg hadde får, nå får jeg frysninger når jeg tenker på det. Han slikket meg i øret samtidig. Jeg holdt da på med å bearbeide endel overgrep..æsj!!

''Han slikket meg i øret samtidig. Jeg holdt da på med å bearbeide endel overgrep..æsj!!''

Hjelpes!

At det går an sier nå jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...