to-barns-mamman Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Forrige dagen var det jo presidentinnsettelse i USA, og TVen stod på i stua. Minstefrøkna på 5 satt på gulvet og spilte et spill sammen med en kompis. Plutselig ser hun opp og kommer med følgende kommentar; " åh der er Arac Obama" Jeg holdt jo på dette av stolen, og hvordan hun har lært seg det er utenfor min fattevne. Hun visste ikke helt hvem han var, men når jeg forklarte hans rolle i verden sier hun; " åh han ser snill og flink ut, også har han så søte unger" Så de følger med disse små:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Hehe. Snuppa her sier Barack Orama. Søtt :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 De får med seg mye mer enn man tror - spesielt hvis det er noe de kanskje like gjerne burde overhørt / oversett... Under valgkampen foran stortingsvalget i 1993 pekte datteren min, som satt i sportsvogn og var nesten 3 år, på et stort reklame"board" med bilde av statsministerkandidaten, og forkynte høyt og tydelig at "mamma, hun damen der som heter Gro, hun er i avisen også!" Jeg husker det så godt fordi noen eldre damer rett bak oss kommenterte det ("neimen, hør hva hun sier for noe, da...") 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Hehe. Det kan se ut som han slår an hos ungene, Obama. Sønnen min er også veldig opptatt av ham, kanskje mest fordi han har et marsvin som heter Barack Obama;) I går kom han med to Obama-kommentarer: Du mamma, jeg synes han er finere enn oss, jeg. Han er så brun og fargerik! Han ser veldig grei ut, men jeg synes han er litt liten for å være president. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Så morsomt! Også her i huset omtales mannen som "Arak Obama" av 1. og 2. klassingen - den B'en er tydeligvis ikke hørbar for små ører. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Utrolig hva unger får med seg Her synger fireåringen for full hals: "Barack Obama, Barack Obama. Han styrer faktisk USA" mens hun vrikker på rompa og rocker rundt ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Hehe. Det kan se ut som han slår an hos ungene, Obama. Sønnen min er også veldig opptatt av ham, kanskje mest fordi han har et marsvin som heter Barack Obama;) I går kom han med to Obama-kommentarer: Du mamma, jeg synes han er finere enn oss, jeg. Han er så brun og fargerik! Han ser veldig grei ut, men jeg synes han er litt liten for å være president. *HAHA* )) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.