Gå til innhold

Må jo bare skryte litt.... :-)

to-barns-mamman

Anbefalte innlegg

to-barns-mamman

Forrige dagen var det jo presidentinnsettelse i USA, og TVen stod på i stua. Minstefrøkna på 5 satt på gulvet og spilte et spill sammen med en kompis. Plutselig ser hun opp og kommer med følgende kommentar; " åh der er Arac Obama" Jeg holdt jo på dette av stolen, og hvordan hun har lært seg det er utenfor min fattevne. Hun visste ikke helt hvem han var, men når jeg forklarte hans rolle i verden sier hun; " åh han ser snill og flink ut, også har han så søte unger" Så de følger med disse små:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De får med seg mye mer enn man tror - spesielt hvis det er noe de kanskje like gjerne burde overhørt / oversett...

Under valgkampen foran stortingsvalget i 1993 pekte datteren min, som satt i sportsvogn og var nesten 3 år, på et stort reklame"board" med bilde av statsministerkandidaten, og forkynte høyt og tydelig at "mamma, hun damen der som heter Gro, hun er i avisen også!"

Jeg husker det så godt fordi noen eldre damer rett bak oss kommenterte det ("neimen, hør hva hun sier for noe, da...")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Det kan se ut som han slår an hos ungene, Obama. Sønnen min er også veldig opptatt av ham, kanskje mest fordi han har et marsvin som heter Barack Obama;)

I går kom han med to Obama-kommentarer:

Du mamma, jeg synes han er finere enn oss, jeg. Han er så brun og fargerik!

Han ser veldig grei ut, men jeg synes han er litt liten for å være president.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ViViola

Så morsomt!

Også her i huset omtales mannen som "Arak Obama" av 1. og 2. klassingen - den B'en er tydeligvis ikke hørbar for små ører. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig hva unger får med seg :)

Her synger fireåringen for full hals: "Barack Obama, Barack Obama. Han styrer faktisk USA" mens hun vrikker på rompa og rocker rundt ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe. Det kan se ut som han slår an hos ungene, Obama. Sønnen min er også veldig opptatt av ham, kanskje mest fordi han har et marsvin som heter Barack Obama;)

I går kom han med to Obama-kommentarer:

Du mamma, jeg synes han er finere enn oss, jeg. Han er så brun og fargerik!

Han ser veldig grei ut, men jeg synes han er litt liten for å være president.

:)

*HAHA* :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...