Gjest ikke akkurat småbarnsrelatert men.. Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Har bortimot kløe i underlivet hele tiden (har blitt verre og verre etter hver fødsel). I tillegg klør jeg mye i øynene og nesten hver kvel har jeg noen hvitaktige små klumper (størknet væske?) på øyenvippkanten på det ene øyet som jeg kan plukke bort. Nå ser jeg at jeg har mistet mye øyenvipper på det stedet også, så det er tomrom akkurat der. kan dette være sopp? noe jeg kan gjøre? smører meg med canesten nedentil ganske ofte.. (klør mest utenpå ikke inni). Bruker ikke såpe ved vask og parfymefritt vaskepulver. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Jeg sverger til grønnsåpevann jeg! Bland grønnsåpe med lunket vann i en bolle når du dusjer, og vask deg med det.. Ikke skyll etterpå. Det rådet fikk jeg av overjordmor etter fødsel for renselse.. har brukt det flere ganger senere ved litt kløe, svie eller plager.. over etter tre dager max. Øynene vet jeg lite om.. kan ikke være øyekatarr da? Det er jo gul/grønt verk da men.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Jeg sverger til grønnsåpevann jeg! Bland grønnsåpe med lunket vann i en bolle når du dusjer, og vask deg med det.. Ikke skyll etterpå. Det rådet fikk jeg av overjordmor etter fødsel for renselse.. har brukt det flere ganger senere ved litt kløe, svie eller plager.. over etter tre dager max. Øynene vet jeg lite om.. kan ikke være øyekatarr da? Det er jo gul/grønt verk da men.. Grønnsåpe i underlivet ved kløe..? Ville jeg ikke gjort, altfor høy pH, og det vl i så fall gi god grobunn for sopp. Mot infeksjon blir noe annet, men man bør nesten vite hva man behandler ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Er det sopp i underlivet hjelper ikke bare salve, du må kjøpe vagitorier på apoteket. (Å ta en soppkur selv om du ikke har sopp, har ingenting å si.) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Jeg sverger til grønnsåpevann jeg! Bland grønnsåpe med lunket vann i en bolle når du dusjer, og vask deg med det.. Ikke skyll etterpå. Det rådet fikk jeg av overjordmor etter fødsel for renselse.. har brukt det flere ganger senere ved litt kløe, svie eller plager.. over etter tre dager max. Øynene vet jeg lite om.. kan ikke være øyekatarr da? Det er jo gul/grønt verk da men.. Men grønnsåpen samler jo bakteriene og de vil en jo ha bort? Må vel skylle etterpå? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.