Gjest Mamma til 2 gutter(01og08) Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Gutten min er 3,5 mnd og her den siste uken vært grinete og spist og sovet lite.I dag synes jeg at jeg så noen hvite prikker i tannkjøttet nesten bakerst(nede).Kan det være tenner.Jeg trodde at de foran kom først 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Nå kommer tenner ikke alltid etter boka, men jeg tviler på at en på 3.5 mnd får 1-årsjekslene først... ) Det er ikke trøske-flekker du har sett da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mamma til 2 gutter(01og08) Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Nå kommer tenner ikke alltid etter boka, men jeg tviler på at en på 3.5 mnd får 1-årsjekslene først... ) Det er ikke trøske-flekker du har sett da? Kan han få vondt av det da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Kan han få vondt av det da? Det kan gi ubehag ja, men mest ved måltider kanskje? Det er så lenge siden mine var babyer at jeg ikke husker. ) Søk litt på nettet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Kan han få vondt av det da? Er det trøske kan det tørkes bort. (Dypp en klut i farris og vask munnen hans med dersom det er trøske, det hjelper! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest babydillah Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg hørte at et triks for å se om det er tann (det hvite er kanskje under tannkjøttet enn å om det er tann) å dunke en skje forsiktig på tannkjøttet, hører du klinkelyd er det en tann... men det er som oftest fremtennene som er først. Snuppa mi fikk sin første nedre fortann ca 6 mnd, så kom den andre rett etter, og de to oppe en mnd etter og en tann til ved siden av fortanna en mnd etter det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.